Gå til innhold

Diabetes.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan spise en hel bøtte med Ben &Jerrys, eller hel slo stort sjokoladeplate, eller hel pose med godteri flere ganger i måneder som har gått og drikker kaffe med kaffekapsler som de har sukker i. Og jeg er overhodet ikke i nærheten av diabetes. Skjønner ikke det? Humøret er noe veldig opp og ned og jeg er sliten og deppespiser godteri. Jeg trener ikke, spiser ikke grønnsaker, kan jeg få det om noen år eller gå ler uten å være i fare? Kan der være at jeg må måle blodsukker annen tid av døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nødvendigvis ikke diabetes av å spise lassevis av godterier.



Anonymous poster hash: 188e4...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...