Gå til innhold

Klærne til Margareth


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjolen i seg selv var fin den' date=' men likte ikke det gule under, kunne kanskje vært i svart i stedet..[/quote']

Enig med stas! Men Margareth sang dødsbra i dag syns jeg. Den låten er utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Syns klærne, stemma, stilen, "attitude" og alt berre er heilt Margaret! Ho kler det ho gjer, og viste det særleg godt idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det er "noe" med Margareth! Hun har ikke en fantastisk stemme, men likevell så har jeg sansen for henne og håper alltid at hun skal klare seg bra! Syntes hun var flott i dag, jeg - hun er en av de som klarer å få frem "seg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aftenposten har en artikkel i Aftennummeret i dag om "stylisten" som jobber for Idol. OK, dama er stylist for Lise Karlsnes, så en eller annen form for peil har hun vel, men det ser ikke sånn ut med en del av klærne hun trer på spesielt jentene i Idol.

http://www.aftenposten.no/oslopuls/leisure...ticle779760.ece

På den annen side, jeg syntes Lise Karlsnes så mye bedre ut før, da de nettopp var blitt kjent. 70-tallsstilen så dum ut. Kjolen til Margareth var helt forferdelig, mest fordi livet var kanskje 10 cm over midjen til jenta! Og når du fyller opp med tyll fra omtrent under puppene, så er det ikke rart hun ser rar ut. Hun kan ikke ha turt å si fra like mye som f.eks. Susanne når det gjalt kjolen. Noen som fikk med seg kommentaren til stylisten da Susanne nektet å ha på seg den über-slutty rosa leopartmønstrede supersyntetiske kjolen? "Å, de skal alltid ha så mange meninger, hvorfor kan de ikke bare høre på meg?"

- Kanskje fordi en del av valgene til dama ser helt hengedøve ut?

Men Sandra var fin i dag, da. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seleena

Eg syntes stylisten i Idol er litt håplaus, om du du spør meg. Gutane var jo kjempe flotte, men hadde forventa at stylisten hadde lagt på "hylla" den der: Alt MÅ vere anderledes-stilen, i går når det var galla kveld.

Ville sett dei i lange kjolar og silke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...