Gå til innhold

Menn; er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flørten min har uttrykt at han fantaserer om meg, men med jevne mellomrom gir han uttrykk for at han også har venninnen min med i tankene, altså at hun og jeg er seksuelle med hverandre eller at alle tre "styrer på". Er dette normalt, er det grunn til å ta det personlig?

Anonymous poster hash: 50072...f16

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, jeg synes det er rart for det virker jo i grunn da som han er keen på å få til trekant. Vet ikke hva du vil, men hvis du vil noe seriøst så hadde jeg i alle fall vært skeptisk.

Når jeg liker en så vil jeg ha hun, og ingen andre.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Skrevet

Vel, jeg synes det er rart for det virker jo i grunn da som han er keen på å få til trekant. Vet ikke hva du vil, men hvis du vil noe seriøst så hadde jeg i alle fall vært skeptisk.

Når jeg liker en så vil jeg ha hun, og ingen andre.

Han har aldri gitt uttrykk for at han kun vil ha henne, men at hun deltar i ulike situasjoner med meg...

Skrevet

Svært mange gutter/menn drømmer om trekant, og det høres ut som at han forsøker å få deg til å tenne på det også.

• Liker 2
Skrevet

Han har aldri gitt uttrykk for at han kun vil ha henne, men at hun deltar i ulike situasjoner med meg...

Vel, folk har ulike fantasier da selvfølgelig, men jeg er kanskje mer av den seriøse typen. Jeg vil ikke at noen andre deltar enn meg og henne :nigo:

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Menn har ikke en hjerne som tenker det samme

det er alt jeg har å si

Skrevet

Helt normalt. Uvanlig å si til partneren sin, men normale tanker.

Anonymous poster hash: fada5...6df

Skrevet

Det er litt merkelig å si dersom dere dater, men enda ikke er sammen.

Skrevet

Flørten min har uttrykt at han fantaserer om meg, men med jevne mellomrom gir han uttrykk for at han også har venninnen min med i tankene, altså at hun og jeg er seksuelle med hverandre eller at alle tre "styrer på". Er dette normalt, er det grunn til å ta det personlig?

Like normalt som at menn tenner på stay-ups, hofte-/strømpeholdere og øvrig definert som sexy undertøy.

Med andre ord, og teskje: svært normalt.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg er dame, men syntes det er merkelig å si noe slikt. Jeg hadde syntes det var skikkelig turn off. Er ikke du nok liksom?

Skrevet

Venninnen min kjenner hun han holdt på med for en stund tilbake (før meg). Da hun hadde vært i byen hans med venninnen sin og lurte på om de kunne komme på besøk, hadde han også ymtet frempå om trekant. Og da ante han ikke hvordan venninnen så ut...

Høres det ut som at det han tenner på faktisk er trekant med meg, og at den tredje ikke er så viktig, men tenker at en venninne gjør det "trygt" for meg?

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange ganger må du spørre om dette?

Anonymous poster hash: d0dea...885
Skrevet

Ekkel fyr, finn fram saksa noen!

Anonymous poster hash: 1854a...b0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...