Gå til innhold

Hjelp - tykk, klumpete, hvit utflod!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

For nærmere 1 år siden hadde jeg soppinfeksjon i underlivet. Jeg hadde samme type utflod da som nå, bare litt mindre? Hvis jeg husker rett. Klødde også mye, og var sår nedentil. Jeg tok da Canesten (tabelett + krem), og kløen/sårheten forsvant. Utfloden forsvant ikke, og jeg har hatt den siden. Utfloden er hvit, klumpete og utrolig tykk (kan sammenlignes med Cottage Cheese), og lukter ikke noe spesielt. Kommer ikke mye ut, men blir mest liggende i sjeden. Utrolig ekkelt og flaut - spesielt når det kommer til sexlivet mitt. For noen uker siden prøvde jeg og ta enda en Canesten, og dette hjalp ikke. Så og si hele tabeletten kom ut igjen dagen etterpå, og jeg var også sløv med å bruke kremen som fulgte med.

Jeg klør som sagt ikke nå, og har ingen sårheten nedentil. Kun den utfloden som plager meg noe ekstremt. Noen som veit hva dette kan være? Og ikke minst, hva jeg kan gjøre? Skal jeg prøve enda en Canesten?..

Jente, 18 år.

Endret av meandI
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damn it, jeg må slutte å lese på kvinneguiden når jeg spiser kinder bueno.

Bakteriell vaginose, sopp osv. Klamydia? Gå til legen.

Skrevet (endret)

Hehe, uff da!

Har sjekket meg for klamydia tidligere, og prøvene har vært negativ. Ja, jeg får ta meg en tur til legen, finne ut hva det er for noe. Må hvertfall bli kvitt det på et eller annet vis!

Takk for svar :)

Endret av meandI
Skrevet

Det er nok mest sannsynlig noe helt ufarlig i alle fall. Tror nok det du har enkelt og greit kan behandles med en krem eller noen tabletter:)

Skrevet

Det er antakelig den samme soppinfeksjonen som du ikke har blitt kvitt. Gå til legen og få det sjekka for sikkerhets skyld - også kan du få resept på litt sterkere soppdrepende medikamenter.

Siden det ikke lukter er det neppe bakteriell vaginose, det lukter ille...

Anonymous poster hash: 87e7e...7a1
Skrevet

Takker for svar :) Mye mulig at det er den soppinfeksjonen jeg ikke har blitt helt kvitt, ja. Skal få sjekka det fortest mulig! Tviler også på at det er noe farlig - er mest det at det er veldig irriterende! Hehe.

Skrevet

Det ghøres ut som en klassisk candida-infeksjon, altså sopp. Om Canesten ikke tok knekken på den, få resept på Diflucan tablett. Mye mer effektivt og rimeligere (45 kr for en kur, i stedet dor nærmere 200 kr).

Anonymous poster hash: 47211...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...