Gå til innhold

Tenner på yngre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år, og tenner på yngre jenter, som 15-16 år. Føler det er unormalt. Kompisene mine liker eldre damer, som er rundt 30+. Det er normalt for dem, men det er ikke normalt for meg. Hvordan kan jeg tvinge meg selv til å like eldre damer??

Anonymous poster hash: 4bc92...d19
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20 år, og tenner på yngre jenter, som 15-16 år. Føler det er unormalt. Kompisene mine liker eldre damer, som er rundt 30+. Det er normalt for dem, men det er ikke normalt for meg. Hvordan kan jeg tvinge meg selv til å like eldre damer??

Anonymous poster hash: 4bc92...d19

Du behøver jo ikke å like eldre damer? En må ikke gjør som alle andre, og en tar det man liker, ikke noe annet :) akkurat som at jeg liker eldre gutter så å si.

Anonymous poster hash: 5024b...cf5

Skrevet

Alle liker 15-16-årige jenter.

Words.

Anonymous poster hash: 5024b...cf5

Skrevet

Words.Anonymous poster hash: 5024b...cf5

Selv om noen er bælfeite?

Anonymous poster hash: 8afae...cd6

Skrevet

Njæ.

Anonymous poster hash: d6fb8...534

Skrevet

For all del ikkje prøv deg på nokon under 16 iallefall! Personlig ser eg ikkje heilt appellen, då eg vil ha nokon som er mentalt på alder med meg og nokon eg er på nivå med. Eg er 21 og er ikkje på nivå med sekstenåringer. Men no tenker eg på langvarige forhold då. Eg foretrekker samboeren min på 27 ;)

• Liker 3
Skrevet

For all del ikkje prøv deg på nokon under 16 iallefall! Personlig ser eg ikkje heilt appellen, då eg vil ha nokon som er mentalt på alder med meg og nokon eg er på nivå med. Eg er 21 og er ikkje på nivå med sekstenåringer. Men no tenker eg på langvarige forhold då. Eg foretrekker samboeren min på 27 ;)

Vel, 16-årige guttevalper er jyplinger uansett, mentalt og i senga.

• Liker 3
Skrevet

Vel, 16-årige guttevalper er jyplinger uansett, mentalt og i senga.

My thoughts exactly ;)

Men TS? Du er jo endå ikkje så gammal at sekstenåringar er heeeeilt for ung for deg? Men vil du ikkje heller ha ei som kan bli med deg ut på byen uten å måtte ty til falsk legitimasjon?

Skrevet

Men de fleste er smarte nok til å holde fingrene unna.

Anonymous poster hash: 8c186...b4e

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du ikke er så moden enda da?

Anonymous poster hash: 57a8a...057
  • Liker 1
Gjest Arbeider
Skrevet

Kanskje du ikke er så moden enda da?

Anonymous poster hash: 57a8a...057

Og om en jente tenner på eldre menn så er hun moden?

Nei, tror ikke modenhet har så mye med hvem man tenner på.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke unormalt. Bare aldri rør de på 15. samma om de fyller 16 neste uke...

Anonymous poster hash: 09f2e...cbb
Skrevet

Det har kanskje ikkje bare med modenhet kven du tenner på, men kven du vil vere i eit forhold med, har nok det.

• Liker 1
Skrevet

Jenter på 15-16 er deilige og kuken blir ofte hard, men kunne nok ikke vært i forhold med dem

Skrevet

Er da plenty av 16-åringer som tenner på gutter i 20-åra. Ser ikke helt problemet. Bare hold deg over den seksuelle lavalderen og baser deg på frivillighet fra alle parter, så kan du da knulle hvem du vil?

Hilsen 16-åring.

Anonymous poster hash: fc75d...01d
  • Liker 1
Skrevet

Synes virkelig det er ganske nasty hvis alle menn tenner på 15-16 åringer, de er jo nesten barn...

• Liker 4
Gjest Elseby13
Skrevet

15-åringer er ikke "nesten barn", de ER barn.

Skrevet

De er jo ikke barn. Barn er under 13 år.

Skrevet

Ja i mine øyne er de barn, men selvsagt er det mange som skal kverulere på det siden teknisk sett er man ungdom-tenåring-ung voksen, osv.

Men det er vel kanskje de som ikke har seksuell interesse som ser på de som barn, men de som har seksuelle interesser for de vil rettferdiggjøre det med å si at de ikke er barn osv....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...