Thomasine Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Hva er forskjell? Hvilken bruker du? Og hvorfor? Faren min bruker Chrome og jeg har hele veien brukt Explorer. Chrome er helt ny for meg og lurer på hvorfor den skal være bedre??
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Chrome er bevist å være kjappere enn Explorer, og er lagt opp til å være enklere. F.eks. slipper man å gå til google.com for å google - man skriver helt enkelt det man vil google i søkelinja! Søkelinja kan også brukes som kalkulator, og vil i større grad huske relevante søk enn Explorer. Å gå fra enkle Explorer til "avanserte" Chrome blir som å lære seg å sykle uten støttehjul - litt tricky i starten, men myyye bedre å sykle uten når man har lært seg det Anonymous poster hash: a9779...d60 1
Silfen Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Jeg bruker Aurora til vanlig surfing og chrome til spill. Har de oppe begge to.
Tibbie Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Chrome er bevist å være kjappere enn Explorer, og er lagt opp til å være enklere. F.eks. slipper man å gå til google.com for å google - man skriver helt enkelt det man vil google i søkelinja! Søkelinja kan også brukes som kalkulator, og vil i større grad huske relevante søk enn Explorer. Å gå fra enkle Explorer til "avanserte" Chrome blir som å lære seg å sykle uten støttehjul - litt tricky i starten, men myyye bedre å sykle uten når man har lært seg det Anonymous poster hash: a9779...d60 Omg, så kult! Dette visste jeg ikke! Chrome har vært min favorittnettleser siden den ble lansert for noen år siden (har prøvd alle). Explorer er uten tvil den jeg liker minst.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Chrome er jo overlegen i forhold til de andre. Kan laste ned massevis av modifikasjoner til den og. Explorer har jeg aldri vært noe tilhenger av. Anonymous poster hash: 8273d...cfd
TMB Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Du bruker Explorer ja.... bruker du fremdeles brevdue også? Internet Explorer er avleggs så det holder, større drit finner man ikke. Den er treg, viser alt for ofte CSS feil...dårlig bokmerkebehandling ++++ 1
-Jiinxs- Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Tipper de som bruker IE, er de som ikke er så veldig glad i forandringer. Derfor bruker de det samme som de alltid har brukt. IE er jo det programmet som kommer installert på pcen. Selv så liker jeg Firefox bedre siden der kan du faktisk legge inn skillelinjer i favorittmenyen, gjør alt mye mer oversiktlig. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 å velge mellom chrome og explorer er litt som å velge mellom deilig sjokolade og aids. chrome all the way.
frøkna Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Oi, jeg har ikke brukt explorer på mange år! Trodde omtrent ingen gjorde det lenget.. Selv bytta jeg til firefox for lenge siden, og for noen år siden chrome som jeg har vært trofast med siden. Jeg liker at man ikke trenger å skrive hele nettadressen i feltet, men for eksempel bare kvinneguiden også kommer jeg rett hit. Skriver som regel også bare kv så kommer resten opp av seg selv. Sider jeg besøker ofte er små ikoner på forsiden, og jeg liker utseendet.
Stormborn Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Bruker folk fremdeles Explorer? O_o Vi må faktisk bruke det på jobben, helt forferdelig...:-( 2
Rosewood Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 hehe.. tror ikke jeg har brukt explorer etter jeg først hørte om firefox. nå er det chrome all the way! evig mye bedre enn explorer
Anoia Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Brukte Opera før, men bytta til Chrome for et års tid siden - love it!
-Jiinxs- Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 (endret) Vi må faktisk bruke det på jobben, helt forferdelig...:-( Samme her, og det er er versjon 7 eller 8. Ikke 9 som er den nyeste. Alt gååår sååå treeeggtt zzzzzz Det verste er vel at jeg vil da tro at eldre versjoner av IE har en dårligere sikkerhet enn den nyeste. Endret 26. august 2013 av -Leon-
Cho Kon It Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Hvis jeg er på en maskin med kun IE, så laster jeg faktisk ned Chrome kun for å bruke det den lille stunden, og så avinnstallerer jeg det igjen når jeg er ferdig. Hele den prosessen tar omtrent like lang tid som det gjør å starte opp IE... God damn IE... 1
Stormborn Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Samme her, og det er er versjon 7 eller 8. Ikke 9 som er den nyeste. Alt gååår sååå treeeggtt zzzzzz Det verste er vel at jeg vil da tro at eldre versjoner av IE har en dårligere sikkerhet enn den nyeste. Samme her! Hotmail sender meg til mobilversjonen fordi IE-versjonen er for gammel 1
Stormborn Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Hvis jeg er på en maskin med kun IE, så laster jeg faktisk ned Chrome kun for å bruke det den lille stunden, og så avinnstallerer jeg det igjen når jeg er ferdig. Hele den prosessen tar omtrent like lang tid som det gjør å starte opp IE... God damn IE... Det funker ikke på jobben, der får vi ikke lasta ned...
Cho Kon It Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Det funker ikke på jobben, der får vi ikke lasta ned... Jeg hadde kontaktet IT-ansvarlig og bedt om hjelp til å laste ned. Skyld på produktiviteten, Chrome er så vanvittig mye raskere enn IE!
Stormborn Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Jeg hadde kontaktet IT-ansvarlig og bedt om hjelp til å laste ned. Skyld på produktiviteten, Chrome er så vanvittig mye raskere enn IE! Tenkte jeg sku nevne det neste gang jeg ser en av de derfra... Problemet er at dette systemet er likt på mange andre plasser også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå