AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg leser mange plasser at man dør/blir syk av røyking, kan bli syk av røyking. Jeg kjenner en del som røyker men ingen blir syke/har dødd ennå... Er egentlig røyking så farlig som enkelte vil ha det til? Jeg vet no at nikotin og alt sånt ikke er bra for kroppen men er det virkelig såååå farlig?? Anonymous poster hash: 6f9f7...a79
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Nei, er skremselspropaganda, omtrent hele slekta mi røyker. De som har dødd har dødd av alderdom, ingen har fått kreft, kols eller noe annet lignende av røyking.Anonymous poster hash: 0554f...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Jeg har en nær slektning som kveles langsomt til døde av KOLS pga røyking. Det er grusomt å se på og enda verre må det være for den som er syk. Og ja, røyking er svært farlig. Mange begynner og fortsetter til tross for at de vet hva det kan føre til. Dette er fordi skadene som regel kommer etter 20-30 år. Hvis vi fikk kreft eller KOLS om en uke, hadde nok mange latt være å begynne. Du kan jo begynne å lese deg opp på forskning som viser hvor skadelig røyk er for den som røyker, samt passiv røyking. Anonymous poster hash: aab01...f12
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Flere familiemedlemmer døde langsomt og jævlig pga kols, vann i kroppen etc. Røyk alt dere vil, men å begynne tvile på at det er farlig er litt skylapper og komplett idioti. Btw, ikke gidd røyke der jeg er. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå