Gå til innhold

The Company - John M. and Adrian W. ?


Ceciliee

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes noen norsk versjon, eller oversettelse på internett av The Company - John M. and Adrian W. ? Det er en del av pensum i faget bedriften, og ville vært til stor hjelp om den ikke kun var på engelsk. Setter pris på alle svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om det finnes noen norsk versjon, eller oversettelse på internett av The Company - John M. and Adrian W. ? Det er en del av pensum i faget bedriften, og ville vært til stor hjelp om den ikke kun var på engelsk. Setter pris på alle svar !

Skjønner hva du mener, har akkurat pint meg gjennom to kapittel...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes noen norsk versjon, eller oversettelse på internett av The Company - John M. and Adrian W. ? Det er en del av pensum i faget bedriften, og ville vært til stor hjelp om den ikke kun var på engelsk. Setter pris på alle svar !

Det finnes så vidt jeg vet ingen oversatt versjon av den boken. Antar at du går et studie ved BI, så husk at du uansett vil få en del pensum på engelsk. Bedriften er egentlig et fint fag til å venne seg til det på siden det er ganske lettforståelig ellers, så jeg tror du vil få mye igjen for å lese boken på engelsk og prøve å henge med.

Anonymous poster hash: 356b5...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var meg!!! Fy fillern, så tung bok å lese. Er glad jeg skal ta studier senere som er en av de få som ikke er på engelsk.

Den boka er tung å lese, mange vanskelige ord. Håper jeg lærer noe i det heletatt av den. Elsker økonomi, men blir ikke fullt så spennende når man prøver mer å forstå hva som står enn å lære seg innholdet.



Anonymous poster hash: 1b557...021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...