Gå til innhold

Så sinnsykt nedfor...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært så utrolig trist og lei i dag, uten at jeg egentlig vet hvorfor. Tårene flommer opp i øynene uten noe som helst forvarsel og hele kroppen føles tung og lei. Har en ulmende føllelse, som jeg ikke får til å sette ord på. Har fått de små i seng, og fått tenåringen opp på rommet sitt, og bare sitter her og stirrer i veggen. Totalt ukjent tilværelse for meg. Vurderte å ringe en venninne eller evnt min mor for litt trøst, kjente at jeg trengte litt empati i dag, men det ville bare blitt rart. "Hei, det er meg.. jeg er ganske lei meg i dag, men jeg vet ikke hvorfor..."
Måtte bare skrive av meg litt.
Takk for at du leste.



Anonymous poster hash: 60a4c...8fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du skal prøve å ta en telefon jeg.Og om du klarer ,si at du er nedfor uten å ha en"grunn"

Ikke alltid en blir deprimert av en grunn,det kan være hormoner i bildet.

Samt snakk med legen din.Jo fortere du tar tak,jo bedre. Håper du i løpet av kvelden føler deg bedre .

God bedring!

Skrevet

Sånne dager har jeg mange av. Men jeg sliter med angst og depresjon og går på antidepressive piller. Det hjelder å snu tankegangen av og til og ikke være lei meg. Men nå er det litt forskjellige ting som gjør at jeg er deprimert . Har det skjedd noe spesielt i livet ditt? Hvor gammel er du? Jeg vet ikke om overgangsalderen er noe å tenke på men bare nevnte det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...