Gå til innhold

Speil og bilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg har fått sinnsykt dårlig selvtillit nå etter at jeg så på bildene av meg. Når jeg tar bilder selv og ser meg selv på speilet, så er jeg fornøyd. Men når andre tar bilder av meg, så ser jeg grusom og da mener jeg fra skala 1-10, - 0. Det er mange som har sagt at jeg er veldig søt, at jeg ser bra ut osv. Men er det sant at bildet forteller hvordan virkelige meg ser ut?........

Anonymous poster hash: 74c9c...3de
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du syns du er pen når du ser deg selv i speilet, så er det ingenting annet som teller.

Når du tar bilder av deg selv vet du jo best selv fra hvilken vinkel du tar deg best ut og da blir jo helt klart bildene bra også, mens andre kanskje ikke tenker over hvordan bildet skal vinkles når de tar bilder av andre og da kan det oppstå mindre pene bilder.
Det er ikke dermed sagt du ikke er pen, for det er du nok akkurat som du er :)

Vinkling og lys har mye å si, og kanskje også situasjonen bildet ble tatt i. Ikke la deg knekke av noe så dumt som uheldige bilder, se deg i speilet, smil og ser hvor fin du faktisk er :)

Skrevet

Hei..

Jeg har fått sinnsykt dårlig selvtillit nå etter at jeg så på bildene av meg. Når jeg tar bilder selv og ser meg selv på speilet, så er jeg fornøyd. Men når andre tar bilder av meg, så ser jeg grusom og da mener jeg fra skala 1-10, - 0. Det er mange som har sagt at jeg er veldig søt, at jeg ser bra ut osv. Men er det sant at bildet forteller hvordan virkelige meg ser ut?........

Anonymous poster hash: 74c9c...3de

Hei. Nei bilder lyver! De fleste billigkameraer (også mobil) har en bred linse som kan fordreie ansiktstrekkene betydelig hos noen mennesker.- gjør ansiktet ekstra flatt og rundt, forstørrer nesen, endrer øyeformen, gjør ansiktete veldig "tungt" osv. Våre ansikter er bygget opp forskjellig. Men du kan ta to nøyaktig like pene mennesker, men som har litt forskjellig benbygning i ansiktet, og den ene vil kamera hate mens den andre vil den elske. Men personene er like pene i virkeligheten!

Jeg kjenner en dame som er rett og slett en av de flotteste jeg vet om- vakker.

Hun ser rett og slett ut som et troll på bilder mens alle venninnene hennes ser skikkelig bra ut og mye penere enn henne når det er hun som i realiteten er penere enn alle sammen. Kjenner en annen som likner på Jay Leno i virkeligheten, men er skjønn på bilder!

Så poenget er ikke stol 100 % på kamera.

Anonymous poster hash: fc5fa...bde

Skrevet

Jeg velger å ikke stole på kamera, for da hadde jeg gått i kjelleren for lenge siden. Er ikke alltid jeg stoler på speilet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...