Gå til innhold

Naa er jeg skuffet og lei meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Jo, ingen, bortsett fra forloveren min, vil/kan komme i utdrikningslaget mitt! :o Foeler meg passe Viggo Vennelos akkurat naa... :cry:

Det var bare tre ekstra invitert, og alle hadde sagt paa forhaand at de gjerne ville komme, var ikke noe problem med flyreisen/penger etc. De skulle overnatte hos meg og flyet kan komme paa saa lite som 300 tur/retur.

En sier hun kanskje skal trekke en visdomstann i mai, en annen maa spare penger til en langhelg med kjaeresten, en tredje har ikke raad...og hun bor i London saa det er ikke saa dyrt. Naa angrer jeg paa at jeg har invitert dem i bryllupet....

Holder paa aa begynne aa graate jeg - syns synd paa meg selv naa... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det slår meg at det kanskje er en bløff...?

Skrevet
det slår meg at det kanskje er en bløff...?

Det samme slo meg også :wink:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

De kommer nok. De har sikkert bare planlagt noe til deg.

Bare vent å se. De kommer

Skrevet

Sender deg en stor trøsteklem jeg, bløff eller ikke, poenget er jo at du er deppa nå.....

*Sender klem på fax til Popelka*

Skrevet

Hmm...lukter bløff her ja...opp med humøret! :kul:

Skrevet

Det samme slo meg også :wink:

Meg også :)

Det er alltid morsomt å overraske vet du!

Skrevet

Skjønner at du er utrolig skuffa..Det første som slo meg, var at dette sikkert var bløff, men vil ikke at du skal gå og ha forhåpninger heller. I tillfelle det ikke skjer liksom! Uansett, her har du en :klem: fra meg!

Gjest Poirot
Skrevet

Hadde jo vært gøy om det ble en bløff. Men det er ikke sikkert det er det heller, vet om jenter som har hatt 2 i utdrikningslag fordi ingen kunne komme. Fra samme by.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Gir deg en stor klem!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Dersom det er bløff, så er den iallefall slem.... :trøste:

Skrevet

Kjip følelse akkurat nå ja, selv hvis det skulle vise seg å være en bløff.

På den annen side, vet om et utdrikningslad hvor halvparten av jentene heller dro på grillfest enn i utdrikningslag til sin gode venninne... Da er det bedre med visdomstann eller pengeproblemer.

Catzy

Skrevet

Trøster uansett jeg, bløff eller ikke :trøste:

Skrevet

Om det er en en liten bløff eller ei, spiller vel ikke så stor rolle akkurat nå. Her har du litt :trøste: , en stoor :klem: og en :blomst_opp: fra meg.

Skrevet

Uffda, Popelka, uansett om det er bløff eller ikke :o :evil: :-( , er jo dette ikke noe god følelse. Vet om en jente som skulle ha utdrikkingslag, og bare 3 av venninnene kom; hun turde aldri spørre om hvor de andre ble av - ikke engang kusinene kom, heller ikke søsteren?! Hun følte seg ihvertfall ukuul og var veldig lei seg.

Sender deg en masse :klem: :blomst_opp: og hvis det skulle vise seg å stemme, synest jeg at du og forloveren din burde gjøre maximalt utav det - virkelig kose dere!! Koster det bare 300,- for å komme over, kommer gjerne jeg også!! :wink:

trøsteklem

ninach

Skrevet
..... vet om et utdrikningslad hvor halvparten av jentene heller dro på grillfest enn i utdrikningslag til sin gode venninne.......

Hm...?! Så GOD kan hun stakkars vel ikke være når halvparten boikotter utdrikningslaget?? Stakkars jente.... :cry:

Og popelka, sjøl om årsakene til at disse venninnene ikke kunne komme hørtes.....hm...legitime ut, så er det uansett en uggen følelse du sitter med nå *mailer trøsteklem over havet*

MEN, jeg må si som de andre her...jeg TROR det er en liten bløff ;) *håper vi ja*

Skrevet

Tuuusen takk for alle trosteklemmer, blomster og "faxer"!! Det er kjempehyggelig av dere. Tror dessverre bombesikkert at det ikke er en bloff, for en av jentene sa direkte til meg at hun ikke kunne komme. Uansett; forloveren min og jeg kommer til aa ha det kjempehyggelig, hun har sagt at hun allerede har planlagt noe som bare vi to kan gjore. Saa faar de andre bare ha det saa godt :sjarmor:

Skrevet

Jeg krysser fingerne for at det er en bløff, selv om du ikke tror det.

Hvis det skulle vise seg å ikke være det håper jeg du og forloveren din får et fint utdrikkingslag sammen!

Skrevet

Kanskje de rett og slett ikke har råd... Hva om du hadde reist til Norge, da? Da hadde du jo visst datoen for utdrikkingslaget, men allikevel...

Skrevet

Nope, det er ingen bloeff. Forloveren min ville ikke skremt meg saann hvis det ikke var sant - hun har ikke den type "ond" humor. Jeg faar vel bare "get over it" - vet hvertfall at jeg kommer til aa gifte meg min beste venn, det er det som teller - da faar det ikke hjelpe om de andre vennene mine ikke prioriterer meg akkurat naa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...