Holly Hobbie Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Hvorfor? Jo, ingen, bortsett fra forloveren min, vil/kan komme i utdrikningslaget mitt! :o Foeler meg passe Viggo Vennelos akkurat naa... :cry: Det var bare tre ekstra invitert, og alle hadde sagt paa forhaand at de gjerne ville komme, var ikke noe problem med flyreisen/penger etc. De skulle overnatte hos meg og flyet kan komme paa saa lite som 300 tur/retur. En sier hun kanskje skal trekke en visdomstann i mai, en annen maa spare penger til en langhelg med kjaeresten, en tredje har ikke raad...og hun bor i London saa det er ikke saa dyrt. Naa angrer jeg paa at jeg har invitert dem i bryllupet.... Holder paa aa begynne aa graate jeg - syns synd paa meg selv naa... :veldigsur:
Maxine Grey Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 det slår meg at det kanskje er en bløff...?
Gjest MrsL Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 det slår meg at det kanskje er en bløff...? Det samme slo meg også
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 De kommer nok. De har sikkert bare planlagt noe til deg. Bare vent å se. De kommer
Gjest Tex Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Sender deg en stor trøsteklem jeg, bløff eller ikke, poenget er jo at du er deppa nå..... *Sender klem på fax til Popelka*
Lissemor Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Hmm...lukter bløff her ja...opp med humøret!
Smurfa Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Det samme slo meg også Meg også Det er alltid morsomt å overraske vet du!
*Lene* Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Skjønner at du er utrolig skuffa..Det første som slo meg, var at dette sikkert var bløff, men vil ikke at du skal gå og ha forhåpninger heller. I tillfelle det ikke skjer liksom! Uansett, her har du en fra meg!
Gjest Poirot Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Hadde jo vært gøy om det ble en bløff. Men det er ikke sikkert det er det heller, vet om jenter som har hatt 2 i utdrikningslag fordi ingen kunne komme. Fra samme by.
-ida- Skrevet 23. april 2004 #10 Skrevet 23. april 2004 Skjønner deg godt jeg. Gir deg en stor klem!!!
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #11 Skrevet 23. april 2004 Dersom det er bløff, så er den iallefall slem.... :trøste:
Catzy Skrevet 23. april 2004 #12 Skrevet 23. april 2004 Kjip følelse akkurat nå ja, selv hvis det skulle vise seg å være en bløff. På den annen side, vet om et utdrikningslad hvor halvparten av jentene heller dro på grillfest enn i utdrikningslag til sin gode venninne... Da er det bedre med visdomstann eller pengeproblemer. Catzy
Vendelin Skrevet 23. april 2004 #13 Skrevet 23. april 2004 Trøster uansett jeg, bløff eller ikke :trøste:
Saeria Skrevet 23. april 2004 #14 Skrevet 23. april 2004 Om det er en en liten bløff eller ei, spiller vel ikke så stor rolle akkurat nå. Her har du litt :trøste: , en stoor og en :blomst_opp: fra meg.
Ninach Skrevet 24. april 2004 #15 Skrevet 24. april 2004 Uffda, Popelka, uansett om det er bløff eller ikke :o :evil: :-( , er jo dette ikke noe god følelse. Vet om en jente som skulle ha utdrikkingslag, og bare 3 av venninnene kom; hun turde aldri spørre om hvor de andre ble av - ikke engang kusinene kom, heller ikke søsteren?! Hun følte seg ihvertfall ukuul og var veldig lei seg. Sender deg en masse :blomst_opp: og hvis det skulle vise seg å stemme, synest jeg at du og forloveren din burde gjøre maximalt utav det - virkelig kose dere!! Koster det bare 300,- for å komme over, kommer gjerne jeg også!! trøsteklem ninach
Scorpina Skrevet 24. april 2004 #16 Skrevet 24. april 2004 ..... vet om et utdrikningslad hvor halvparten av jentene heller dro på grillfest enn i utdrikningslag til sin gode venninne....... Hm...?! Så GOD kan hun stakkars vel ikke være når halvparten boikotter utdrikningslaget?? Stakkars jente.... :cry: Og popelka, sjøl om årsakene til at disse venninnene ikke kunne komme hørtes.....hm...legitime ut, så er det uansett en uggen følelse du sitter med nå *mailer trøsteklem over havet* MEN, jeg må si som de andre her...jeg TROR det er en liten bløff *håper vi ja*
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2004 Forfatter #17 Skrevet 24. april 2004 Tuuusen takk for alle trosteklemmer, blomster og "faxer"!! Det er kjempehyggelig av dere. Tror dessverre bombesikkert at det ikke er en bloff, for en av jentene sa direkte til meg at hun ikke kunne komme. Uansett; forloveren min og jeg kommer til aa ha det kjempehyggelig, hun har sagt at hun allerede har planlagt noe som bare vi to kan gjore. Saa faar de andre bare ha det saa godt
9na Skrevet 25. april 2004 #18 Skrevet 25. april 2004 Jeg krysser fingerne for at det er en bløff, selv om du ikke tror det. Hvis det skulle vise seg å ikke være det håper jeg du og forloveren din får et fint utdrikkingslag sammen!
hallingbrud Skrevet 26. april 2004 #19 Skrevet 26. april 2004 Kanskje de rett og slett ikke har råd... Hva om du hadde reist til Norge, da? Da hadde du jo visst datoen for utdrikkingslaget, men allikevel...
Holly Hobbie Skrevet 26. april 2004 Forfatter #20 Skrevet 26. april 2004 Nope, det er ingen bloeff. Forloveren min ville ikke skremt meg saann hvis det ikke var sant - hun har ikke den type "ond" humor. Jeg faar vel bare "get over it" - vet hvertfall at jeg kommer til aa gifte meg min beste venn, det er det som teller - da faar det ikke hjelpe om de andre vennene mine ikke prioriterer meg akkurat naa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå