Gå til innhold

lommepenger praha, hvor mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fly og hotell er betalt, hvor mye penger går ca i mat pr dag? vi spiser frokost på hotellet, da det er inkludert.

Så blir det vell litt shopping av julegaver og noe til oss, vi er 2 som reiser.

Er det store prisforskjeller på designbutikkene, eller er det samme priser i som i norge? det er 4 dager vi skal være!

noen av erfaring som vet:-)?

Anonymous poster hash: 532c6...1a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt umulig for andre å si hvor mye DU skal bruke i lommepenger. For noen holder det med 1000kr dagen, for andre er det 5000kr dagen som gjelder. Kommer jo an på hvor mange julegaver, hva slgs julegaver, hvilke type restauranter du skal på osv.

Anonymous poster hash: 14af8...29d
Skrevet

Fly og hotell er betalt, hvor mye penger går ca i mat pr dag? vi spiser frokost på hotellet, da det er inkludert.

Så blir det vell litt shopping av julegaver og noe til oss, vi er 2 som reiser.

Er det store prisforskjeller på designbutikkene, eller er det samme priser i som i norge? det er 4 dager vi skal være!

noen av erfaring som vet:-)?

Anonymous poster hash: 532c6...1a9

Har vært mye i Tsjekkia i forbindelse med jobb. Det er generelt mye billigere der enn i Norge så mat og drikke sparer du mye på i forhold til norske restauranter. Vanlige klær er billigere, men når det gjelder designerklær kan jeg ikke uttale meg...

God tur!! Tsjekkia er et fantastisk flott land!

Skrevet

Du kan fint spise en ordentlig god middag for hundrelappen der, så du trenger ikke sette av veldig mye penger på mat. Har ikke vært i noen av designerbutikkene, men i de vanlige kjedebutikkene (topshop, zara osv) var det ikke en veldig stor prisforskjell, bare noe billigere. Ville ikke satset på at det er veldig mye billigere, men det er bare mine antakelser.

Skrevet

Klærne i kjedebutikkene ligger ofte litt lavere enn i Norge, men ikke en veldig markant forskjell. Tenk norske priser, og få dere heller en overraskelse når det kommer nedover. På designerklær er det omtrent likt, hvertfall da jeg var på Hugo Boss og Louis Vuttion :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...