AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg har hatt et bikinibilde av Candice Swanepoel fra GQ hengende på kjøleskapet til inspirasjon for sommerdietten (hver gang jeg går for noe å spise...) Det har vært der så lenge at jeg har glemt at det eksisterer. I mellomtiden har jeg hatt to visninger av leiligheten hvor to par har vært her og sett på den (skal flytte ut tidlig). For en kronidiot. Er jeg den eneste som gjør dette? Hva tenker folk? At jeg er lesbisk eller bare obsessed? Anonymous poster hash: ed1af...cdc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Hadde tenkt du så på henne som et forbilde/at du likte bildet. Hadde ikke hatt noen innvirkning på om jeg hadde kjøpt leilighet eller ikke. Hvorfor skulle det hatt det? Anonymous poster hash: 19238...e4c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Hun ser rar ut. Skikkelig smal overkropp, inntrykte pupper og alt for breie hofter. Får meg til å tenke på en and, eller minni mus? Hva er greia Anonymous poster hash: 9980f...764
Gjest Houdini Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Jeg hadde ikke brydd meg, enten det eller så hadde jeg syntes det var morsomt og at du virket som en gøy person.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Ingen som bryr seg, tipper jeg. Anonymous poster hash: 3c5a5...db1
Gjest Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Hun ser rar ut. Skikkelig smal overkropp, inntrykte pupper og alt for breie hofter. Får meg til å tenke på en and, eller minni mus? Hva er greia Anonymous poster hash: 9980f...764 ... greia er vel at hun er født slik? Og hun tjener mer på utseende sitt enn både du og jeg noen gang vil gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Det er jg og, men det er fordi jeg nettopp så denne: http://sophieelise.blogg.no/1377376753_videoblogg.htmlAnonymous poster hash: 55ec1...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Jeg har selv et bilde av en dame i bikini liggende en plass, som jeg pleier å se på, for å motivere meg selv, aldri hengt opp det bildet, så det var en god idé, å henge den på kjøleskapdøra. Og nei, det ikke rart, og vil i hvert fall ikke hindre noen til å kjøpe leiligheten din. Anonymous poster hash: 21ae0...419
Adhara Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Jeg tror ikke folk bryr seg egentlig. Er jo leiligheten de vil se på, ikke dine inspobilder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå