AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Dette er ikke et spørsmål OM jeg skal ta tattoo. Og jeg skal kke droppe det pga at jeg er usikker. Jeg har veldig beslutningsvegring, så det at jeg er usikker betyr ikke at jeg er usikker på om jeg vil ha. Jeg bestemte meg for å få meg en tattoo for over 10 år siden, men ikke vært 100% sikker på motiv og ville vente til jeg ble litt eldre. Nå nærmer jeg meg 30 med stormskritt.. Uansett.. Jeg har bestemt meg for min første tattoo. Har også funnet den perfekte plassen. Undersiden av håndleddet. MEN, venninna m begynte å snakke om at det kanskje ikke er så lut å ta den der.. Ettersom den er synlig omtrent hele tiden.. Og det er en veldig vond plass å ta det. DA ble jeg litt usikker. Jeg mener, det gjør ikke meg noe at folk kommer til å se tattooen min. Jeg synes det er fint og jeg kommer nok til å være stolt over den. Men man vet jo aldri, tenk om jeg ikke vil vise den fram hele tiden? Jeg vet hva jeg vil ha som tattoo nr 2 og (ja, regner med at jeg vil ha fler, hvis jeg holder ut smertene på nr 1..) den vil jeg ha bak på skulderen, et litt mer diskre sted og kanksje litt mindre vondt sted, . Men den er større og mer detaljert. Tenkte det var bedre å ta den kjappeste først. Jeg vet jo ikke hvordan jeg takler smertene, det er jo litt individuellt og jeg har en lav smertegrense. Noen tanker, erfaring/ eller råd? Anonymous poster hash: 39ef3...f37
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Ei venninne har tatovering der og sa det var dritvondt. Den er jo synlig uten langermet overdel på, men hun hadde en brunfarget tatovering, ikke svart, så den stod ikke for mye ut. Arbeidsgivere legger gjerne merke til slikt bedre da. Anonymous poster hash: 1b9ba...9da
Gjest Jepp123 Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Ikke gjør det på tom mage. En sulten kropp takler smerte dårlig. Og kanskje ikke den uka man har PMS og mens.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Du kan fint dekke den til store deler av året med en langermet genser. Flere sa til meg hvor vondt det gjorde når jeg skulle ta, men jeg syntes ikke det var så vondt Anonymous poster hash: ea179...166
Gjest Blomst83 Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Du kan fint dekke den til store deler av året med en langermet genser. Flere sa til meg hvor vondt det gjorde når jeg skulle ta, men jeg syntes ikke det var så vondt Anonymous poster hash: ea179...166 Du tok ordene ut av munnen min. Jeg merket så og si ikke at han holdt på,og jeg har null problemer med å "gjemme "den hvis jeg skulle ha behov for det
Gjest lottelh Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Jeg synes ikke det var vondt. Det var vondere å ta de to jeg har på ryggen enn den jeg har på håndleddet. Og ingen av mine arbeidsgivere har reagert.
She_Leiva Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Ja, det er vondt, men slett ikke uutholdelig. Jeg løste problemet med synlighet ved å ta den litt lenger opp, nå kan jeg lett skule den under en genser eller kanskje til og med under ei klokkereim (Jeg har skrift).
lillemeg90 Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 De jeg kjenner med tatovering på håndleddet sier at d ikke gjør spesielt vondt der:)
Alina X Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Jeg syntes det gjorde litt vondt,som om noen småkløp meg,men absolutt ikke den vondeste. Den vondeste er den jeg har på ribbeina,det var smerte det. Jeg skjuler min med klokke/armbånd hvis det trengs.
Gjest Kim Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Det går helt fint. Siden du snakker om tattis på håndleddet, så regner jeg med at det er en liten "dings" du vil ha, da går det så fort at det ikke engang rekker å gjøre noe særlig vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå