Gå til innhold

Mensen og omgangssyke (13)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet at dette ikke er rette siden for en trettenåring, men jeg lurte på om noen av dere erfarne kvinner kunne hjelpe litt her. Jeg fyller tretten i september, og har hatt mensen siden elleveårsalderen. Men dette året har jeg begynt å få kraftige smerter og oppkast og diare. Det er ved hoftebeina det gjør vondt. ¨Føles ut som jeg skal føde egentlig. Det presser liksom innenifra ved livmoren. Aldri rygg eller ben. Jeg mister matlysten i tillegg til det andre, og føler meg skikkelig uvel.

Dette er meget plagsomt pga jeg går glipp av skole og arrangementer. Jeg klarer ikke å stå oppreist lenge og må legge meg ned, og pleier å ta ibux. Å bli gravid er hvertfall ikke en løsning (lol) , så hva kan jeg gjøre ? Vær så snill å svar <3 :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

p-piller

Anonymous poster hash: 7978d...1e9
  • Liker 1
Skrevet

Snakk med foreldrene dine eller helsesøster på skolen.

• Liker 2
Gjest bustyvel
Skrevet

Snakk med helsesøster, og få ordnet deg p-piller, det kan hjelpe på.

Skrevet

P-piller var eneste redning for meg, jeg hadde "veer" under hver mens, føltes ut som noen skulle poppe ut hvert øyeblikk, veldig smertefult og slitsomt..

Anonymous poster hash: 3e803...93d
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen eller helsesøster(helst lege) før å se om det er enkelte p-piller som kan være til hjelp for deg.

Jeg er usikker på hvor tidlig endometriose kan oppstå, men jeg ville sjekket for dette også bare for å utelukke det om jeg var det. På den måten får du oppklart skikkelig

http://www.pfizer.no/templates/Page____3723.aspx

Anonymous poster hash: 487fe...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...