Gå til innhold

Kan ikke betale leie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært i situasjonen før at de ikke kan betale leie? Galleriet jeg jobbet i ble lagt ned og nå har jeg ikke lønn til å dekke leie.

Jeg sa ifra til eier og leiligheten er lagt ut på markedet igjen men så langt har de ikke fått ny leietaker. Kontrakten min varer til 17. oktober så jeg må dekke leie frem til da, men kan ikke betale alt....studielånet mitt har også fått behandlingstid frem til slutten av September. ..

Bor i utlandet btw.



Anonymous poster hash: 1f050...93a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får du ta opp lån eller noe. Dette er ditt ansvar.

Anonymous poster hash: 2596a...180

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å søke etter ny jobb da? Eller har du sparepenger du kan ta av? Låne fra familiie/venner?

Du må jo nesten ta i et tak for å få tak i de resterende pengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta opp lån eller noe. Dette er ditt ansvar.

Anonymous poster hash: 2596a...180

Takk for det åpenbare. Jeg sa da ikke at det var noen andres ansvar? Er jo fullstendig klar over at det er mitt. Har boliglån, får ikke mer.

Har snakket med eier nå, kan betale så mye jeg kan i mellomtiden men er greit at totalen blir betalt når jeg får studielån.

Anonymous poster hash: 1f050...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å søke etter ny jobb da? Eller har du sparepenger du kan ta av? Låne fra familiie/venner?

Du må jo nesten ta i et tak for å få tak i de resterende pengene.

Jeg har forsøkt. Bor i England, jobbmarkedet er dritt (servitørstilling hos Costa hadde 2000 søkere...) Jeg skal tilbake til studier i September så kan ikke ta en permanent fulltidsstilling.

Som nevnt over har jeg nå snakket med eier som lar meg betale så mye jeg kan frem til studielån kommer.

Anonymous poster hash: 1f050...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det åpenbare. Jeg sa da ikke at det var noen andres ansvar? Er jo fullstendig klar over at det er mitt. Har boliglån, får ikke mer.

Har snakket med eier nå, kan betale så mye jeg kan i mellomtiden men er greit at totalen blir betalt når jeg får studielån.

Anonymous poster hash: 1f050...93a

Så bra det ordnet seg:)

Jeg har heller ikke råd til husleie, da studielånsøknaden er under behandling og jeg ikke har jobb ved siden av studiene. Heldigvis har jeg snille foreldre som betaler:)

Anonymous poster hash: 4f30f...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det åpenbare. Jeg sa da ikke at det var noen andres ansvar? Er jo fullstendig klar over at det er mitt. Har boliglån, får ikke mer.

Har snakket med eier nå, kan betale så mye jeg kan i mellomtiden men er greit at totalen blir betalt når jeg får studielån.

Anonymous poster hash: 1f050...93a

Boliglån når du leier bolig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boliglån når du leier bolig?

Leier sikkert ut kjøpt bolig i Norge og leier leilighet i utlandet ved studiested...

Anonymous poster hash: 38c30...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...