Gå til innhold

Svetteproblem, HJELP?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå begynner jeg å bli veldig fortvila her. Jeg har slitt med ofte konstant svetting i en uke nå, og det begynner å bli sompasselig irriterende.

Jeg begynte på skole, har møtt nye folk, osv. men begynte allerede etter en dag på skolen å kjenne meg "hjemme". Jeg er blitt kjent med folk og er ikke nervøs, føler meg ikke presset...

Jeg skjønner ikke. Jeg svetter selvom jeg er hjemme med familien nå. Det bare renner, og jeg må bruke klær der svetten ikke vises/kommer fram. Det er vanskelig å finne plagg som jeg ikke svetter på. Og svetten kommer i fra armhulene, og det er mye mer enn vanlig. Jeg er fortvila! Jeg har slitt med svetting før, men nå er det virkelig mye altså... Og jeg svetter selvom jeg ikke rører på meg eller stresser.

Jeg bruker antiperspirant, men det funker ikke. Prøvd vanlig deo, men det funker ikke. Hva skal jeg gjøre?

Edit: påførte noe..

Endret av s@nd
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Aco sin antipersperant med rød kork funker bra! Eller aluminiumsklorid, om du tåler det :-)

Skrevet

Aco sin antipersperant med rød kork funker bra! Eller aluminiumsklorid, om du tåler det :-)

Kanskje jeg prøver det da... :) må man til lege for å få aluminiumsklorid da?

Skrevet

Evnt. Stop24, det får du på apoteket. Der har de aluminiumklorid også!

Gjest gjest17
Skrevet

Kanskje jeg prøver det da... :) må man til lege for å få aluminiumsklorid da?

Sånn ser den ut, forresten

ACO-Special-Care-Extra-effektiv-antipers

Du får begge deler hos apoteket :-)

Skrevet

Evnt. Stop24, det får du på apoteket. Der har de aluminiumklorid også!

Takk skal du ha :) skal gå å sjekke ut!

Skrevet

Sånn ser den ut, forresten

ACO-Special-Care-Extra-effektiv-antipers

Du får begge deler hos apoteket :-)

Ah, takk :) dette skal jeg teste...

Skrevet

Bare litt obs vedrørende den deo'n.Den er sterk!

Jeg har den samt stop24. Men orker ikke bruke aco deo'en lengre.Blir sår og det brenner.Husk å ikke ta den på om du har nettopp fjernet hår under armene .Samt helst test den en helg,slik at du kan hoppe i dusjen om det skulle brenne/svi for ille.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har hatt utrolig bra effekt av Aluminiumklorid! Virkelig et godt produkt. Finnes på apotek, men koster mindre på nett: www.aluminiumklorid.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...