AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg trenger litt hjelp til gavetips, for jeg eier ikke fantasi når det kommer til slikt . Hun betyr utrolig mye for meg så vil gjerne gi noe litt personlig som hun vil sette pris på..... Men så aner jeg ikke hva det skulle vært Har tenkt litt på spa el. for vet hun er glad i det.... Men det er jo ikke sånn personlig, men det hadde kanskje vært noe alikevel ? Kan man gi det til ei veninne ? Men alle tips mottas gjerne Anonymous poster hash: 0250c...d93
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Spa har jeg både fått og gitt i 30års gave, funker det. Evt et pent smykke kanskje, hvis du kjenner stilen hennes. Anonymous poster hash: 5f998...d45
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Spa er helt gull. Det beste er om dere drar på Spa sammen. Da blir det mye mer personlig også.
Anetteee_84 Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Det kommer litt an på hvor mye man har tenkt til å bruke da? Jeg var nettopp i 30-årslag til ei venninne (ikke bestevenninne, men ganske nær) og da gikk vi to stykker sammen om den her http://youwish.no/cupcakekurs Cupcakekurs! Vi er litt bakefrelste vi da... Men hun ble veldig glad! Veldig jentete gave
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Er hun skofrelst, så er det greia. Tro meg.
MissStiles Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Ei venninne av meg fylte 30 år i fjor, da kjøpte jeg konsertbilletter til meg og henne. Siden en av favorittartistene hennes kom til byen. Ei annen venninne fikk gavekort på spa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå