AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 For rundt seks år siden fikk jeg overraskende vite at jeg hadde en alvorlig sykdom etter at jeg rundt et år hadde slitt med diverse symptomer som fastlegen ikke fant ut av. Sykdommen er/var (den har ligget i "dvale" i fem år nå..) en kraftig infeksjon som det tok rundt et år å få bukt med (tok ørten ulike medisiner), og nå skal den ikke gi meg noen plager (ifl. spesialisten på dette feltet). Problemene startet rundt et halvt år etter jeg var ferdig med medisinene (rundt fem år siden). Jeg er konstant sliten, og ofte så utslitt at jeg ligger i sengen og gråter fordi jeg ikke orker å eksistere (grusomt å høre noen lyder osv). Jeg har hele tiden prioritert jobben, og mobiliserer hver dag for å være på jobb, selv om det er dager det rett og slett ikke går. Livet mitt er rett og slett jobben. Jeg orker ikke å gjøre noe på kveldstid siden jeg bruker all energi på der. Føler at jeg har flyttet inn til legen og maser hele tiden (jeg som ikke hadde vært hos en lege på 14 år før jeg ble syk!). Sjekket for alt føles det som.. Stoffskiftet, mangel på vitaminer og allergier blant annet. Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger! Noen som har erfaringer eller forslag?! Anonymous poster hash: a6d3e...9fc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Jeg vet ikke men kanskje du har fått ME? Kanskje ikke den verste utgaven siden du ennå jobber. Anonymous poster hash: 16e9a...ccc
Nephthys Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Syns det er merkelig at det ikke fokuseres på infeksjonen og mulige ettervirkninger av denne..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 TS her.. ME ja.. Man hører jo mye om ME.. Vet ikke om jeg helt skjønner hva det er eller tror det eksisterer..? Etter å ha mast i flere år på legene mine, tenker jeg bare at om de kommer trekkende med ME uten noen måte å bli kvitt det på, er det fordi de rett og slett ikke finner ut hva det er/ikke tror at det er så ille som det er/ikke orker å bruke mer tid på meg?! Høres sikkert negativ ut, men er mer overbevist at det har noe med den infeksjonen å gjøre, men når legene nekter for det er det jo lite man kan si.. Anonymous poster hash: a6d3e...9fc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Autoimmun sykdom? Vanlig med nedsatt allmenntilstand da.Anonymous poster hash: 35c69...39d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 ME får man vel ofte etter infeksjoner og sykdommer? Jeg syns det høres ut som det er det du har... Har du noen andre symptomer som peker i retning av ME? Muskel- og leddsmerter, feber, søvnproblemer, utslitthet som blir verre etter aktivitet, dårlig immunforsvar, fordøyelsesproblemer...?Anonymous poster hash: 5221f...c29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå