Gå til innhold

Seksuell tiltrekning, spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en dame på snart 24, og jeg har alltid trodd at det å være seksuelt tiltrukket av noen rett og slett har vært det at man ser på noen og tenker at hvis han hadde prøvd seg på meg, så hadde det ikke vært direkte frastøtende. Altså en som var ok nok til at man kunne takke ja (ja, bare le. :P)

Men nå, etter snart 24 år på planeten, er det en mann på tv som jeg merker at jeg blir klar nedentil av å få øye på, for første gang jeg har noen sånne reaksjoner på menn. Hva betyr det? Har jeg ikke blitt seksuelt tiltrukket av noen før nå? Til info så er han ingen sånn "wow" person, men det er bare noe med han...

Anonymous poster hash: d8f55...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm..vanskelig å svare på, men jeg vil si ja, det virker ikke som du har hatt noen særlig seksuell tiltrekning før. Hvor often møter du nye menn og hvor ofte møter du menn av 'din type'?

Det skal mye til at jeg gir respons til en mann som prøver seg på meg. Det er ikke nok at han er "ok" eller "ikke frastøtende". Menn jeg ender opp med å date er menn jeg fantaserer om, å ha sex med og der jeg føler det er 'sommerfugler' når vi prater sammen.

Den eneste kjendisen som genererer dette er Clive Owen. Det er ikke ofte at jeg opplever dette i det virkelige liv - jeg er heller singel enn å date hvem som helst. Har vært forelsket to ganger før.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrukket: har lyst på. Nei, virker ikke som om du har vært tiltrukket før nå.



Anonymous poster hash: 2138d...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje er det nettopp det at det er umulig å få som tiltrekker deg - altså, ikkenoe press fra noen, det er du som styrer lystene selv på en måte. Heller det enn samme person som står og lener seg over deg på en overfylt bar - hadde du følt det samme da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...