Gå til innhold

smykkebutikken har mistet smykket mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har levert et smykke til reparering i et smykkeverksted Da jeg skulle hente det igjen kunne ikke personen som var på jobb finne det. Måtte da vente til daglig leder var ferdig med ferien sin (2 uker), siden det var h'n som tok imot smykket.

Dro tilbake til butikken etter 2 uker, og daglig leder kunne heller ikke finne smykket. H*n sa at hvis det ikke hadde blitt hentet så skulle det ligge i en boks, men siden det ikke lå i boksen mente h'n at jeg har hentet det allerede.

Jeg har jo ikke hentet det, og måtte krangle lenge for å overbevise om dette. Endte med at h'n fikk nummeret mitt, og h'n skulle fortsette å lete neste uke.

Jeg fikk heller ikke en eneste beklagelse for at smykket var borte.

Hva kan jeg gjøre om de ikke finner smykket i det hele tatt? Syns dette er forferdelig dårlig kundebehandling.



Anonymous poster hash: ba30f...a6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spiller det noen rolle at vi får vite om daglig leder er mann eller kvinne?

Enig i at det høres ut som fryktelig dårlig kundebehandling. Du ville jo ikke kommet dit og krevd smykket tilbake. Kan den personen du klaga til fortelle dagelig leder at de ble lett etter det, men at det må ha skjedd noe? Det er jo ett eller annet sted. Om de ikke finner det kan du jo kreve erstatning.



Anonymous poster hash: 20932...68c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

Finner de ikke smykket må de da erstatte det! Men saken stiller seg kanskje annerledes om du ikke har noe "bevis" - hentelapp eller noe? Kjip situasjon!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentelappen er beviset ditt på at du ikke har hentet. Selvfølgelig må de erstatte det dersom de ikke finner det.



Anonymous poster hash: c3d30...e28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er problemet her er at jeg ikke fikk hentelapp :( Tenkte ikke noe over det da, men skjønner nå at jeg skulle ha bedt om det.



Anonymous poster hash: ba30f...a6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er problemet her er at jeg ikke fikk hentelapp :( Tenkte ikke noe over det da, men skjønner nå at jeg skulle ha bedt om det.

Anonymous poster hash: ba30f...a6e

De har vel sikkert et kamera som kan hjelpe din sak? Om det skulle gå så langt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg antar at et smykke man leverer til reparasjon har en viss verdi. Det er rimelig useriøst at ikke butikken gir ut kvittering for mottatt smykke (jeg leverte nylig noe hos en urmaker og fikk en nummerert hentelapp).

Men jeg forstår ikke helt at du leverte fra deg et verdifullt smykke uten å få kvittering for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...