WelshMountain Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 (endret) Jeg har kuttet med nedentil helt bakerst rett ved inngangen til kjeden. Det er ikke innenfor men det er såppass nærme at ved samleie eller bare jeg tørker meg etter jeg har vært på do svir det og det begynner noen ganger å blø litt... Jeg har hatt det der i hvertfall 2 måneder uten at det gror, som da betyr at vi ikke har hatt sex på så lenge heller. jeg prøver å smøre med sink salve så ofte jeg husker men det blir ikke hver dag. Er det noen som har noe tips til hvordan det kan gro? Er utrolig slitsomt og jeg føler det går utover forholdet til meg og kjæresten at vi ikke har hatt sex på lenge. Sikkert 3mnd nå. Håper virkelig på tips fra dere!!!! Endret 24. august 2013 av WelshMountain
frøkenkoz Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Ikke bruk truse.prøv å "lufte" det så mye som mulig hvertfall.zink salve er jo veldig bra.du må la det være mest mulig hvertfall.å du kan jo prøve anal da å en ting til ... Hvordan klarte du det egentlig ? 2
WelshMountain Skrevet 24. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2013 Ikke bruk truse.prøv å "lufte" det så mye som mulig hvertfall.zink salve er jo veldig bra.du må la det være mest mulig hvertfall.å du kan jo prøve anal da å en ting til ... Hvordan klarte du det egentlig ? Det er fra jeg shavet meg.. Gjorde det vel litt fort, men det er jo ikke dypt eller noen ting. Men det svir sinnsykt noen ganger
frøkenkoz Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde vært på fylla å kom hjem..la meg i badekaret å shavet alt som var..våknet av at jeg nesten druknet, 6timer senere å hadde kuttet meg egentlig over alt ; p så har gjort det selv 1
WelshMountain Skrevet 24. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde vært på fylla å kom hjem..la meg i badekaret å shavet alt som var..våknet av at jeg nesten druknet, 6timer senere å hadde kuttet meg egentlig over alt ; p så har gjort det selv Hvordan fikk du det til å gro?
Brimi Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Mitt helet seg på noen timer etter at jeg var kåt ;-) Kontra flere dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå