Gå til innhold

Mistet sexlysten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som skjer, jeg har mistet sexlysten.

Hvordan får jeg den tilbake? Stakkars samboeren min!!

Jeg vil virkelig ha et aktivt sexliv! Og mest av alt,få tilbake det gode sexlivet vi hadde tidligere.
Er det noen som har noen råd til meg? Som har opplevd dette selv, eller har gode råd til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 34ac3...bdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.

Prøv å la kjønnsorganet få pusterom i blant, så ordner det seg kanskje. ^^

Anonymous poster hash: 58ae9...f8d
Skrevet

Hei, jeg kjenner meg veldig godt igjen (bortsett fra at jeg sto på den andre siden). I starten av forholdet hadde jeg og dama en fantastisk gnist. Sexlivet var fantastisk - og hun gjorde ting som jeg aldri har opplevd makan til (på eget insj) - Rett og slett et sexliv som man drømmer om (iallefall jeg). Uansett så dabbet dette av fra hennes side og etter mange framstøt fra meg med avslag som resultat, så endte jeg opp som sexuelt frustrert da vi gjerne hadde sex omkring 1 gang i mnd (den ene gangen jeg fikk "napp").

Så jeg begynte å jobbe med å ubetydeliggjøre sex og på den måten mistet jeg også nærmest hele sexlysten.

Nå er resultatet slik at jeg så og si har null sexualdrift! Noe jeg synes er svært uheldig da jeg bare kan erindre hvor fantastisk sex er, men jeg får meg bare ikke til å tenne på noe. Men dette er vel like greit da jenten jeg er sammen med tydeligvis ikke er så interessert i et aktivt sexliv.

Synd, men livet er mye mer avslappende iallefall :/

Skrevet

går du på ppiller, det kan være grunnen til at sexlysten har blitt omtrent borte,

ville i såfall snakket med legen om kanskje å bytte merke

men en ting er garantert sex gir lyst på mer sex så kanskje selv om lysten ikke er på topp ha sex likevel

Anonymous poster hash: 3317e...6b2
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville sjekket følgende

- om du tar p-piller, vurder å bytt merke eller slutte. P-piller er uansett ikke bra for deg.

- om du er tiltaksløs, trøtt, lite lysten, deprimert eller sliter med vekta: gå til lege og få utredning for stoffskiftet.

- bytt kjæreste

- skaff deg elsker

Anonymous poster hash: 43e8a...42d
Skrevet

Stoffskiftet hadde jeg sjekket, ja egentlig sjekke det fysiske først. Så hadde jeg prøvd å se på saken. om det kanskje er mulig at du ikke lenger er intressert i kjæresten.

Skrevet

Jeg har selv opplevd å miste sexlysten, ble kanskje til slutt en gang i måneden. Men jeg skal gi deg et lite råd. Jo mere sex du har, jo mere vil du ha, og omvendt! Det er slik at dersom det blir en periode med lite sex osv, så finn ut om det rett og slett kjærligheten det står på, eller forsøk noe nytt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...