AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #21 Skrevet 25. august 2013 Da er han sikkert ikke interessert nok i deg da, TS. Kanskje han prioriterer en annen?Anonymous poster hash: a4e09...e07 Herregud, det var da voldsomt til negativitet. Fyren svarer jo. Det kommer da veldig an på situasjoner og personer, man kan ikke ha en regel som sier at hvis mannen ikke overøser med meldinger, ringer, kommer på døra med blomster osv så er han ikke interessert?! Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #22 Skrevet 25. august 2013 Herregud, det var da voldsomt til negativitet. Fyren svarer jo. Det kommer da veldig an på situasjoner og personer, man kan ikke ha en regel som sier at hvis mannen ikke overøser med meldinger, ringer, kommer på døra med blomster osv så er han ikke interessert?! Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 Tolk den som du vil. Og lurer du på noe mer, så kan du jo lese bibelen. Har hørt at man finner mye bra der. Anonymous poster hash: a4e09...e07 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #23 Skrevet 25. august 2013 TS her. Jeg har sett "Han er faktisk ikke interessert". Han stilte meg et spørsmål i første melding. Resten av meldingene var hyggelige svar, samt kommentarer til det jeg skrev, men ellers ikke noe som tyder på at han vil bli bedre kjent med meg. Så da er det avsluttet fra min side hvertfall (og trolig også hans). Anonymous poster hash: 06a51...734
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #24 Skrevet 25. august 2013 Kan jo hende at han bare er litt redd for å vise for mye interesse tilbake? Kanskje han tar kontakt igjen når han skjønner at han kanskje har gitt litt lite tilbake. Men ellers, skulle jeg ønske at en viss person tok hintet her snart...like fort som ts. Å ikke svare og stille spørsmål tilbake; er jeg interessert så skriver jeg. Anonymous poster hash: d5f4d...303 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #25 Skrevet 25. august 2013 Flott ! Anonymous poster hash: a4e09...e07
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #26 Skrevet 25. august 2013 Jøye meg. Der dukket det opp et spørsmål gitt TS Anonymous poster hash: 06a51...734 12
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #27 Skrevet 25. august 2013 Tolk den som du vil. Og lurer du på noe mer, så kan du jo lese bibelen. Har hørt at man finner mye bra der. Anonymous poster hash: a4e09...e07 Tolk hva da som jeg vil? Jeg mener bare at mange er voldsomt raske til å trekke konklusjoner om at vedkommende ikke er interessert. Det er ikke naturlig for alle å være veldig frampå når man er interessert i noen. Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #28 Skrevet 25. august 2013 Hvor gammel er du ts? Anonymous poster hash: fb353...1de
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #29 Skrevet 25. august 2013 Hvor gammel er du ts?Anonymous poster hash: fb353...1de 26. Føler meg som 14 Anonymous poster hash: 06a51...734 15
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #30 Skrevet 26. august 2013 Tolk hva da som jeg vil? Jeg mener bare at mange er voldsomt raske til å trekke konklusjoner om at vedkommende ikke er interessert. Det er ikke naturlig for alle å være veldig frampå når man er interessert i noen. Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 Jada. Du kan si det slik. Det føles antageligvis slik også. Men - uavhengig av om en har vært frempå eller ei, så har en kanskje noe tidligere allerede hoppet til konklusjonen at en ér interessert, og ikke motsatt, men har egentlig heller ikke sett så mye annet initiativ utenom det, inntil nå da eventuelt. Synes det har vært en relativt ufin og ufortjent behandling frem til nå også. Virker ikke som en ønsker å være en venn engang. Men det er forøvrig hyggelig å høre og da at en er interessert. Jeg og er det forøvrig. Har i grunn vært det hele tiden. Anonymous poster hash: a4e09...e07
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #31 Skrevet 26. august 2013 Jada. Du kan si det slik. Det føles antageligvis slik også. Men - uavhengig av om en har vært frempå eller ei, så har en kanskje noe tidligere allerede hoppet til konklusjonen at en ér interessert, og ikke motsatt, men har egentlig heller ikke sett så mye annet initiativ utenom det, inntil nå da eventuelt.Synes det har vært en relativt ufin og ufortjent behandling frem til nå også. Virker ikke som en ønsker å være en venn engang. Men det er forøvrig hyggelig å høre og da at en er interessert. Jeg og er det forøvrig. Har i grunn vært det hele tiden. Anonymous poster hash: a4e09...e07 Hæ? syns du ikke han TS skriver om virker som han vil være venn en gang? Hva er ufint? Anonymous poster hash: 2d5a5...b81
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #32 Skrevet 26. august 2013 Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 Hæ? Ja, en venn. Ikke på kg altså, men ellers evt. Og det er mye som kan føles som ufint.Anonymous poster hash: a4e09...e07
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #33 Skrevet 26. august 2013 Hæ? Ja, en venn. Ikke på kg altså, men ellers evt. Og det er mye som kan føles som ufint.Anonymous poster hash: a4e09...e07 Jeg skjønner ikke hva du mener, og hvordan det er relevant for TS sitt spørsmål? Noen andre som kan forklare meg meg hvis de skjønner? Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #34 Skrevet 26. august 2013 Jeg skjønner ikke hva du mener, og hvordan det er relevant for TS sitt spørsmål?Noen andre som kan forklare meg meg hvis de skjønner? Anonymous poster hash: 2d5a5...b81 Vel, om du ikke forstår noe av det eller ser hvordan det er relevant for TS sitt spørsmål, kan ikke jeg hjelpe deg. Får håpe det kommer noe bra svar fra noen andre her inne da.Anonymous poster hash: a4e09...e07 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #35 Skrevet 26. august 2013 TS, kjente du han fra før av, eller er du "avstandsinteressert"? Anonymous poster hash: 9f202...9a8
Trollmortil3 Skrevet 26. august 2013 #36 Skrevet 26. august 2013 Fikk du noen flere svar/spørsmål etter siste spørsmålet fra han? Kjenner jeg er nysgjerrig på hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #37 Skrevet 26. august 2013 Fikk du noen flere svar/spørsmål etter siste spørsmålet fra han? Kjenner jeg er nysgjerrig på hvordan det går Ja vi skrev litt frem og tilbake:) så ble det stille igjen. Går litt opp og ned dette. Skal holde dere oppdatert:) Til AB: Jeg kjenner han ikke egentlig, men har møttes noen ganger på byen før. Anonymous poster hash: 06a51...734
Trollmortil3 Skrevet 26. august 2013 #38 Skrevet 26. august 2013 Ja vi skrev litt frem og tilbake:) så ble det stille igjen. Går litt opp og ned dette. Skal holde dere oppdatert:) Til AB: Jeg kjenner han ikke egentlig, men har møttes noen ganger på byen før.Anonymous poster hash: 06a51...734 Ja vi skrev litt frem og tilbake:) så ble det stille igjen. Går litt opp og ned dette. Skal holde dere oppdatert:) Til AB: Jeg kjenner han ikke egentlig, men har møttes noen ganger på byen før.Anonymous poster hash: 06a51...734 Så spennende da
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #39 Skrevet 26. august 2013 Gleder meg til fortsettelsen. Krysser fingrene for at det går den riktige veien. Hvor ble det av den tråden hvor en jente ble kjent med en ny mann og han opptrådte helt eksemplarisk? Finner ikke den.. (Ja, jeg elsker slike tråder. Er en optimist hva gjelder slike ting ) Anonymous poster hash: d0727...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #40 Skrevet 26. august 2013 Gleder meg til fortsettelsen. Krysser fingrene for at det går den riktige veien. Hvor ble det av den tråden hvor en jente ble kjent med en ny mann og han opptrådte helt eksemplarisk? Finner ikke den.. (Ja, jeg elsker slike tråder. Er en optimist hva gjelder slike ting )Anonymous poster hash: d0727...3fe Link gjerne til tråden:) I dag har det vært helt stille. Jeg vil jo helst snakke med han hver dag, men det blir kanskje litt drøyt. Anonymous poster hash: 06a51...734
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå