Gå til innhold

kan jeg ikke få barn?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer på en liten ting, satt å diskuterte graviditet med kjæresten, vi har ca hatt sex 3 ganger i uka jeg går på piller og det er eneste form for beskyttelse... aldri aldri har jeg blitt gravid. er p piller så sikre? eller er det oss som kaskje har vanskeligheter for å få barn,eller verre ikke kan få?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
lurer på en liten ting' date=' satt å diskuterte graviditet med kjæresten, vi har ca hatt sex 3 ganger i uka jeg går på piller og det er eneste form for beskyttelse... aldri aldri har jeg blitt gravid. er p piller så sikre? eller er det oss som kaskje har vanskeligheter for å få barn,eller verre ikke kan få?[/quote']

Du er bekymret fordi du ikke blir gravid på p-piller?? :o

Det er jo liksom det som er vitsen med de pillene, da!! :roll:

Dersom du tar pillene riktig, er det ingen grunn til at du skulle bli gravid på p-piller.. De som blir det har slurvet!!

Gjest GreenSky
Skrevet
lurer på en liten ting' date=' satt å diskuterte graviditet med kjæresten, vi har ca hatt sex 3 ganger i uka jeg går på piller og det er eneste form for beskyttelse... aldri aldri har jeg blitt gravid. er p piller så sikre? eller er det oss som kaskje har vanskeligheter for å få barn,eller verre ikke kan få?[/quote']

Nei, det tror jeg ikke. Det er nok Pilla. :)

Skrevet

er nok fordi du går på pille det ja

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler:  :ler:  :ler:  

:hoho:  :hoho:  :hoho:  

:ler:  :ler:  :ler:

enig!

for et latterlig spørsmål!

Det er da ingen som forventer å bli gravid på pilla??? :o

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

mulig dette er et parodispørsmål på mitt...

men nå er jo pilla kun 99% sikker, eller var det 98%?

Jaja :roll:

Gjest Madley
Skrevet

Har en venine som ble gravid menshun brukte p-piller.

Så 100% er den ikke.

Men å lure på om man ikke kan bli gravid mens man går på p-pillen??

Det er jo det som er meningen da..at man ikke skal bli det..

Gjest Anonymous
Skrevet

men nå er jo pilla kun 99% sikker, eller var det 98%

Det er inkludert slurv!! Hadde ikke folk slurvet, hadde det vært mye mindre sjanse for å bli gravid.. (kanskje 0,01% eller noe?? )

Gjest Anonymous
Skrevet

vel forventer jo å få svar men jammen meg hadde jeg ikke forventet å få kritikk for mitt som, trodde det var et åpent forum jeg... beklager da..

men min beste vennine brukte p piller i 4 år fast og regelmessig men ble faktisk gravid.. måtte abortere. derav begynte jeg å lure. man hører jo om de som blir gravide og da kan man begynne å lure

men beklager at dere tok spm så ille opp, og det var ingen parodispm heller nei... detsverre

Gjest Anonymous
Skrevet
vel forventer jo å få svar men jammen meg hadde jeg ikke forventet å få kritikk for mitt som' date=' trodde det var et åpent forum jeg... beklager da..[/quote']

det har da ikke kommet kritikk!!!

Da kan du lure på hva som har skjedd med pillen.. hva som var galt der..ikke begynen å tro at det er noe galt hos deg der alt fungere som det skall

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg blir litt satt ut av sånne spørsmål, må innrømme det...

Jeg syns det er så rart at folk som er oppegående nok til å ha et seksuelt forhold ikke vet dette om p-pillen de bruker...

Trodde det var for å være sikker på å ikke bli gravid.

Vel, les pakningvedlegget - tror det er på tide.

OG, hvis du vil bli gravid, anbefaler jeg deg å slutte med pillen, det funker nok best i så måte...

Gjest Cuddly
Skrevet

Dessuten kjenner vi vel alle noen som ble gravid med p-pille, men prøv å spørr dem litt nærmere; det viser seg alltid å være en glemt pille, oppkast eller diare... believe me!

Skrevet

Jeg har også hør tom folk som har blitt gravide mens de brukte p-piller, men da har de hatt diaré eller kastet opp. Det er jo en fordel at prevensjon er sikker...

Skal du teste fruktbarheten, så må du nok slutte på pillen, gitt! :wink:

Skrevet

Jeg ble gravid på pillen uten å ha slurvet.

Det er faktisk mulig uten at man har slurvet.

Gjest Fighter
Skrevet
Jeg ble gravid på pillen uten å ha slurvet.

Det er faktisk mulig uten at man har slurvet.

Det er sikkert mulig, men ikke vanlig.

Gjest Catwoman
Skrevet
lurer på en liten ting' date=' satt å diskuterte graviditet med kjæresten, vi har ca hatt sex 3 ganger i uka jeg går på piller og det er eneste form for beskyttelse... aldri aldri har jeg blitt gravid. er p piller så sikre?[/quote']

ja får da håpe det :o Er jo gjerne derfor folk går på prevensjon da, for å ikke bli gravide. Men hvis du har lyst til å bli gravid... hvorfor ikke da bare slutte?

Skrevet

Jeg gikk på piller i mange år uten å bli gravid. Tenkte ikke over at jeg dermed ikke kunne bli. :klø:

Da jeg sluttet, ble jeg gravid på første forsøk.

Skrevet
Jeg gikk på piller i mange år uten å bli gravid. Tenkte ikke over at jeg dermed ikke kunne bli. :klø:

Da jeg sluttet, ble jeg gravid på første forsøk.

Nettopp..sånn var det for oss også - og det er jo pinadø pointet med pilla da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...