AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Samboeren min har forhud som ikke kan dras tilbake, den dekker hele penishodet og det er bare en liten åpning hvor urin og sæd kommer ut. Åpningen er bare litt større en urinrørsåpningen. Han er den første voksne mannen jeg har vært borti som har det sånn, så jeg lurer bare på hvor uvanlig dette egentlig er. Han har ingen plager pga dette og er knallgod i senga. Han holder ut utrolig lenge, noe jeg tror har sammenheng med at penishodet hans er dekket av forhuden. Anonymous poster hash: 28803...197 Anonymous poster hash: 28803...197
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Uuh, samler det seg ikke mye gugg under der når han ikke får dratt den tilbake og vasket? Jeg har aldri hørt om noen som har det slik uten å få det fikset. Anonymous poster hash: 96de6...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Dette heter for trang forhud, og er noe man går til legen med. Mest av alt fordi det samler seg vannvittig mye puss under der, av sæd- og urinrester, som kan føre til betennelse, som igjen kan være ganske skummelt. Anonymous poster hash: 7ed65...93d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Uff, plutselig må han kappe av seg hele greia og du må kjøpe dildo. Anonymous poster hash: fd441...fdb
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Takk for omtanken, men han har overhode ingen plager. Hilsen TS Anonymous poster hash: 28803...197
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Selv om han ikke har noen plager nå, hadde jeg synes det var vannvittig ekkelt å tenke på alt som lå under der. Anonymous poster hash: 7ed65...93d 3
Gorgonzola Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Selv om han ikke har noen plager nå, hadde jeg synes det var vannvittig ekkelt å tenke på alt som lå under der. Anonymous poster hash: 7ed65...93d Uff ja - ikke sant??
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Min har samme "problemet" men klarer på en eller annen måte å rengjøre godt inni der (og tro meg, jeg har sjekket). Han har vannvittig sprøyteskrekk så det er vel det som holder han igjen fra å gå til legen å få gjort noe med det. Anonymous poster hash: a19f1...a53
frøkenkoz Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Gjør som jeg gjorde en gang da vist du tar litt for hardt i, revner forhuden å vips så begynner den å blø noe jævlig, å så blir du dumpet av kjæresten ; p må legge til at jeg var uviten , fjortiss og litt ivrig
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Jeg hadde i utg.pkt ikke problemer, men fikk strammere forhud etter at jeg fikk en rift og gudene vet hva. Den kunne ikke lenger trekkes helt tilbake uten at den fikk ytterligere sprekkdannelser i huden. Som gjorde den strammere igjen. Jeg brukte alt for lang tid før jeg gikk til legen. Fikk operasjon - enkelt inngrep, de bare gjorde et snitt i foruden slik at den kunne trekkes helt tilbake igjen også i erigert tilstand. 1 måned tok det, så var den brukandes igjen. Ved mer kompliserte tilfeller gjennomfører de bare en omskjæring. Snakk med legen. Har han en sånn forhud vil han bli prioritert og komme til raskt. Anonymous poster hash: 64462...b54 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå