Gå til innhold

Jeg er antisemitt

Fremhevede innlegg

Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Både arabere og jøder er semitter og jeg liker ingen av dem. Det gjelder både folket of religionene de holder på med. Jødene er de mest egoistiske og selvopptatte menneskene i verden. De tar og tar og får aldri nok av palestinsk jord og har ikke noe i mot å bruke palestinske barn som menneskelige skjold, fengsle "terrorister" uten dom og generelt oppføre seg som et herrefolk. Samtidig som de gjerne liker å fortelle om at de er folket som har lidd mest gjennom historien, og for å få støttet påstanden trekker de frem eventyrhistoriene fra de hellige bøkene sine og er kreative i regnskapet slik at polske jøder telles som jøder og ikke også som polakker. Og er ikke så farlig med russerne og tyskernes opplevelser under 2.vk.

Araberne er like gale, men det er vel mer akseptert å si her i norge. Det virker ikke som om de klarer noe som helst utenom selvmordsbombing. Ha har egentlig araberne oppfunnet? Hvilket land er rik av andre grunner enn oljen? Religionen islam er ikka annet enn hat.

Kristendommen er også en drittreligion, men heldigivis ikke veldig praktisert her i norge.

Barn burde blitt skjermet for disse tullereligionene i Norge, så skal de voksne selvsagt få lov til å leve som dem vil så lenge de ikke plager oss andre og vi slipper å respektere dustereligionene deres.

Endret av Arbeider
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good for you, bro, good for you

Anonymous poster hash: 2b95a...a53
Skrevet

Javel. Deg om det. En håpløs holdning, men du får mene hva du vil så lenge du ikke personlig gjør dem noe. Selv er jeg ingen storfan av Israel (eller Palestina) men jøder flest har jeg ikke noe imot. De få jeg har møtt har vært fine folk.

At jødene har hatt det jævlig opp gjennom historien er det ingen tvil om. Det gir dem ingen rett til å gjøre som de vil i våre dager, men de har sitt på det tørre når de sier de har blitt gjort til syndebukker opp gjennom.

Anonymous poster hash: 8cc66...c38

• Liker 3
Skrevet

Så bra for deg! Nå har du jo diskvalifisert deg selv fra seriøse debatter i overskuelig fremtid...

Skrevet

er kreative i regnskapet slik at polske jøder telles som jøder og ikke også som polakker.

Kan jeg spørre hva du mener med en slik uttalelse?

Hva ble Tyske, Franske, Belgiske eller Norske jøder talt som?

Gjest Arbeider
Skrevet

Kan jeg spørre hva du mener med en slik uttalelse?

Hva ble Tyske, Franske, Belgiske eller Norske jøder talt som?

At polakkene hadde kommet verst ut om man telte konsentrasjonsleirfangene etter nasjonalitet.

Ikke at det var noe bedre for tyskerne under 2. vk som ble teppebombet av amerikanerne.

Skrevet

Huff da, falt noen ned fra stellebordet og fikk seg et kakk i hodet som baby?

Anonymous poster hash: 12532...3bd
  • Liker 8
Skrevet

Dette blir jo for dumt til at man kan kommentere...men må gjøre et forsøk.

Jeg er heller ikke noe for religionene du nevner, og jeg synes noe av det den israelske stat har gjort er totalt feil og skammelig. Jeg synes også ekstreme islamister er noe hærk, talibanere, sharialover og selvmordsbombing er jeg sterkt imot. Men jeg har da for svarte ikke imot en jøde? eller en muslim? Jøder og muslimer jeg kjenner er oppegående og sympatiske mennesker. Selvfølgelig finnes det alle varianter, slik det også finnes forskjellige kristne og ateister. Du må jo være lettere tilbakestående som setter likhetstrekk mellom stat og menneskene som bor der, og mellom ekstreme grupperinger innen en religion og alle som tilhører religionen.

Islam er i prinsippet ikke stort verre enn jødedommen eller kristendommen, selv om kristendommen er den religionen som kanskje er mest sekulær. Religion er for mange mennesker en viktig, vakker og veiledende grunnmur de har i livet, tulleregler eller ikke.

Gjest Arbeider
Skrevet

Islam er i prinsippet ikke stort verre enn jødedommen eller kristendommen, s

Er jo det jeg sier, jeg er i mot alle de tre semittiske religionene.

Skrevet

Hva har araberne funnet opp? Ganske mye, faktisk.

Anonymous poster hash: 95666...84d
Skrevet

Hva har araberne funnet opp? Ganske mye, faktisk.

De oppfant destillering, men de skjønte ikke at man kunne lage whisky. De lagde bare parfyme. Så kanskje bare et halvt poeng for den. De var inne på noe, helt klart, men det tok ikke skikkelig av,

Det kjekke tallsystemet er arabisk. Romertall suger intenst i matematiske sammenehenger, men titallssystemet til araberne er ganske kjekt.

Jeg vet ikke om astronomi kan telle som oppfinnelse, men de var langt fremme på det området.

Og en stund var de så vennlige å oppbevare den klassiske greske litteraturen. Men der gjorde jo de kristne også en god jobb med klosterbibliotekene sine.

• Liker 2
Skrevet

Både arabere og jøder er semitter og jeg liker ingen av dem. Det gjelder både folket of religionene de holder på med. Jødene er de mest egoistiske og selvopptatte menneskene i verden. De tar og tar og får aldri nok av palestinsk jord og har ikke noe i mot å bruke palestinske barn som menneskelige skjold, fengsle "terrorister" uten dom og generelt oppføre seg som et herrefolk. Samtidig som de gjerne liker å fortelle om at de er folket som har lidd mest gjennom historien, og for å få støttet påstanden trekker de frem eventyrhistoriene fra de hellige bøkene sine og er kreative i regnskapet slik at polske jøder telles som jøder og ikke også som polakker. Og er ikke så farlig med russerne og tyskernes opplevelser under 2.vk.

Araberne er like gale, men det er vel mer akseptert å si her i norge. Det virker ikke som om de klarer noe som helst utenom selvmordsbombing. Ha har egentlig araberne oppfunnet? Hvilket land er rik av andre grunner enn oljen? Religionen islam er ikka annet enn hat.

Kristendommen er også en drittreligion, men heldigivis ikke veldig praktisert her i norge.

Barn burde blitt skjermet for disse tullereligionene i Norge, så skal de voksne selvsagt få lov til å leve som dem vil så lenge de ikke plager oss andre og vi slipper å respektere dustereligionene deres.

Så du er rasist og vil gjerne ha litt kred for det? Det får du ikke, men det er greit at du sier fra. Så vet man hvem man har med å gjøre. Og så har jeg fått med meg at du er homohater og motstander av fri abort. Det plasserer deg til høyre for.... alt som er, og det er greit å vite, det også.

• Liker 5
Gjest Arbeider
Skrevet

Så du er rasist og vil gjerne ha litt kred for det? Det får du ikke, men det er greit at du sier fra. Så vet man hvem man har med å gjøre. Og så har jeg fått med meg at du er homohater og motstander av fri abort. Det plasserer deg til høyre for.... alt som er, og det er greit å vite, det også.

Tror ikke du skal analysere for mye for du bommer ganske grovt.

Skrevet

De oppfant destillering, men de skjønte ikke at man kunne lage whisky. De lagde bare parfyme. Så kanskje bare et halvt poeng for den. De var inne på noe, helt klart, men det tok ikke skikkelig av,

Det kjekke tallsystemet er arabisk. Romertall suger intenst i matematiske sammenehenger, men titallssystemet til araberne er ganske kjekt.

Jeg vet ikke om astronomi kan telle som oppfinnelse, men de var langt fremme på det området.

Og en stund var de så vennlige å oppbevare den klassiske greske litteraturen. Men der gjorde jo de kristne også en god jobb med klosterbibliotekene sine.

Det arabiske tallsystemet er opprinnelig indisk, men araberne bragte det til Europa. :)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kaller du deg for arbeider når du har bilde av USAs sentralbanksjef?

Anonymous poster hash: e73d2...858

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke spesielt fan av jøder heller, på et generelt grunnlag syntes jeg de oppfører seg ufordragelig. Føler meg ikke som noen "antisemitt" heller, fordi det er legitime grunner for misliken.

Skrevet

Føler meg ikke som noen "antisemitt" heller, fordi det er legitime grunner for misliken.

Alle rasister føler de har en legitim grunn for hvorfor de misliker de gruppene de gjør.

• Liker 7
Gjest Arbeider
Skrevet

Jeg er ikke spesielt fan av jøder heller, på et generelt grunnlag syntes jeg de oppfører seg ufordragelig. Føler meg ikke som noen "antisemitt" heller, fordi det er legitime grunner for misliken.

Føler meg ikke som antisemitt jeg heller men syntes det passet som overskrift.

Skrevet

Alle rasister føler de har en legitim grunn for hvorfor de misliker de gruppene de gjør.

Er det å mislike følgere av en religion å være rasist? :ler:

Dømmer ikke _enkeltpersoner_, men gruppen.

Skrevet

At polakkene hadde kommet verst ut om man telte konsentrasjonsleirfangene etter nasjonalitet.

Ikke at det var noe bedre for tyskerne under 2. vk som ble teppebombet av amerikanerne.

Sånn går det når man starter en verdenskrig.

Anonymous poster hash: 2abab...afd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...