AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Noen som har erfaringer med p-plaster? Har forstått det sånn at det er litt mer hormoner i p-plaster enn i de fleste p-piller og at noen dermed får mere bivirkninger... Noen som er fornøyde? Anonymous poster hash: 03183...e97
Thorn Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Hm, jeg har hørt tvert om mtp bivirkninger, siden plasteret gir en jevn tilførsel av hormoner, blir bivirkningene færre. Jeg gikk på p-plaster i tre år, og hadde ingen bivirkninger i starten. Etterhvert begynte jeg å reagere på limet, da byttet jeg til p-piller. Ellers syns jeg plasteret var praktisk, og det gjorde jobben sin.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Hm, jeg har hørt tvert om mtp bivirkninger, siden plasteret gir en jevn tilførsel av hormoner, blir bivirkningene færre. Jeg gikk på p-plaster i tre år, og hadde ingen bivirkninger i starten. Etterhvert begynte jeg å reagere på limet, da byttet jeg til p-piller. Ellers syns jeg plasteret var praktisk, og det gjorde jobben sin. Det høres jo positivt ut. Legen min sa nemlig at bivirkninger kan bli et problem, men siden vi er forskjellige så... Limet er jeg litt betenkelig til siden jeg reagerer fort på vanlig plaster. Men jeg tror jeg gir det en sjans. Anonymous poster hash: 03183...e97
Thorn Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Jeg reagerer på limet i plasterteip (sånn type papirteip o.l.), men ikke vanlig plaster. Det tok to år før jeg reagerte på limet på p-plasteret, og et år før det ble så irriterende at jeg valgte det vekk. Det er jo bare til å forsøke det, og huske å skifte festested hver uke. Håper det funker for deg
LittDiva Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Brukt p - plaster i 10 år , null bivirkninger og veldig praktisk.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Brukt p - plaster i 10 år , null bivirkninger og veldig praktisk. Ditto, kommer ikke til å gå tilbake til p-piller om jeg ikke må. Anonymous poster hash: be6e5...344
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå