Gå til innhold

tomt etter et dødt kjæledyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har slitt med å gi fra seg mat og utstyr når dyret deres har dødd? tanken på å ikke ha et dyr er helt merkelig for meg. Savner den lille kaninen vår :( tenke rpå å gi maten og høyet osv til en nabo som har kanin,hadde nemlig kjøpt helt nytt da vi måtte avlive han og det er jo waste å bare kaste det.

Helst skulle jeg ønske å beholdt det å skaffet meg 2 nye kaniner eller noe,men vet at det er egoistisk når jeg er student og ikke vet hvor jeg skal bo om 3år,det jeg lærte av å ha den andre kaninen var at det ikke er godt for dem å flytte for mye, lange kjøreturer osv takler de ikke alltid like godt.

Er det noen studenter her inne som har dyr? Og synes dere ikke det er egoistisk å skaffe seg et kjæledyr om man f.eks vurderer et utvekslingsår osv i framtiden,eller man planlegger å flytte.



Anonymous poster hash: bff22...d5c



Anonymous poster hash: 8b329...191
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst så er det trist at du har mistet kaninen din. :klem:

Jeg forstår at du gjerne vil ha et nytt dyr, men kanskje det er like greit å vente til du er mer etablert? Det å ha dyr gjør at man blir bundet, og som student er det greit å kunne ta ting litt på sparket, er det ikke?

Jeg syns du skal spare på det utstyret du kan bruke i fremtiden og gi høy og for til naboen. Da kutter du ikke alle bånd med det samme, og har det du trenger hvis du finner ut at du vil ha kanin igjen.

Lykke til!

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så er det trist at du har mistet kaninen din. :klem:

Jeg forstår at du gjerne vil ha et nytt dyr, men kanskje det er like greit å vente til du er mer etablert? Det å ha dyr gjør at man blir bundet, og som student er det greit å kunne ta ting litt på sparket, er det ikke?