AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Dersom man er syk, vil man kunne se dette på blodprøvene man tar ved blodgiving? Dersom man er ordentlig syk altså, tenker ikke på vanlig forkjølelse/influensa og sånt... eller tester de ikke for så mange ting?Anonymous poster hash: 49916...20d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Du blir testet og får en del spørsmål før du blir godtatt som blodgiver. Ikke alle blir godkjent. Anonymous poster hash: bb73c...0f0
JohnS Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Det testes bare for allmennfarlige smittsomme sykdommer som HIV, hepatitt, syfilis, samt parvovirus b19 og cytomegalovirus. Ikke for din del, men for å beskytte mottaker. I tillegg tas puls, blodtrykk, vekt (nedre grense er 50 kg) og prøve av blodprosent og jernlager for å være sikker på at det er forsvarlig for din helse. Hvis du vil ha utredet mulig sykdom må du gå til lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå