Gå til innhold

Flest plusser pr. innlegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor finner man ut hvem som har det? Det var en som skrev at det var henne, men hun hadde bare to plusser pr. innlegg. Vinneren er sikkert en bruker med tre innlegg totalt med førti plusser på hver :fnise:

Anonymous poster hash: 6b719...6af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

del antall totale plusser på innlegg, jeg har cirka. 3 selv, men er ikke så veldig aktiv her inne.

Anonymous poster hash: b952d...62e
Skrevet

Det er jeg har flest plusser! Trykk på nicket mitt så får du se :)

Anonymous poster hash: b7397...0fd

• Liker 1
Skrevet

del antall totale plusser på innlegg, jeg har cirka. 3 selv, men er ikke så veldig aktiv her inne.

Ja, men jeg lurer på om det fins en liste eller noe man kan søke på for å finn ut hvem som har flest :)

Skrevet

Jeg vet hvem som har flest plusser, men ikke hvem som har flest pr. innlegg :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Du har forsåvidt rett i dette, men det faller skjevt ut. Plussystemet ble innført for ca. to år siden, hvis jeg husker riktig. Mange av oss har vært på KG i mange år og har hatt mange innlegg. Derfor kan gjennomsnittet bli bare 0 komma noe.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg lurer på om det fins en liste eller noe man kan søke på for å finn ut hvem som har flest :)

nei, det tror jeg ikke, men det er en oversikt over de mest plussede inn leggene nederst på sidden.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vet hvem som har flest plusser, men ikke hvem som har flest pr. innlegg :)

Det er vel ikke så merkelig. Dere AB-er havner sammen i en stor haug :hoho:

• Liker 1
Skrevet

? Jeg mener naturligvis de med brukernavn.

Man kan søke på hvilke brukere som hsr flest innlegg, hvilke som registrerte seg først og hvilke som har flest profilvisninger, men ikke plusser pr. innlegg.

Den nysgjerrigheten! :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

? Jeg mener naturligvis de med brukernavn.

Man kan søke på hvilke brukere som hsr flest innlegg, hvilke som registrerte seg først og hvilke som har flest profilvisninger, men ikke plusser pr. innlegg.

Den nysgjerrigheten! :fnise:

Det visste jeg ikke :).

Skrevet

Hihi ;)

Anonymous poster hash: b7397...0fd

• Liker 1
Skrevet

Det visste jeg ikke :).

Du finner medlemslisten øverst på siden, ved siden av mine innlegg ,så velger du bruk avanserte filtre og velger antall innlegg eller profilvisninger i synkende rekkefølge eller registreringsdato i stigende rekkefølge :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Du finner medlemslisten øverst på siden, ved siden av mine innlegg ,så velger du bruk avanserte filtre og velger antall innlegg eller profilvisninger i synkende rekkefølge eller registreringsdato i stigende rekkefølge :)

Alt hva man lærer, takk skal du ha :).

Skrevet

nei, det tror jeg ikke, men det er en oversikt over de mest plussede inn leggene nederst på sidden.

Hvor?

Anonymous poster hash: e7798...848

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor?

Anonymous poster hash: e7798...848

Du må gå til forside/åpningsbildet og scrolle nedover siden. Over navnelisten på de påloggede ser du forskjellige felter, dagens topp 20 (eller hva det står), tidenes topp 20 etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...