Gå til innhold

Kjæresten kommer veldig fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har verdens herligste kjæreste, men han kommer veldig fort når vi har sex. Personlig er ikke dette et problem for meg, i alle fall ikke så langt (vært sammen i snart et år). Men det plager han selv noe utrolig mye, han har snakket med meg om det flere ganger. Og hver gang etter at vi har hatt sex, rett etter at han har kommet, ser han alltid trist ut fordi han er skuffet over at han kom så fort... Synes det er kjipt med den "dårlige" stemningen etter sex, og synes synd på han fordi han føler det slik. Har fortalt han tusenvis av ganger at det virkelig ikke plager meg, og hver gang han får det skuffede uttrykket etter sex så sier jeg at jeg nøt det, at jeg er glad i han osv.

Han sier han har prøvd forskjellige teknikker (og vi tar ofte små pauser når vi har sex), men at det ikke fungerer.

Er det noen som har råd til hva jeg kan gjøre? Synes det er så trist at det plager han så mye :( Vil så gjerne at han ikke skal føle det sånn, men vet ikke helt hva mer jeg kan få gjort.

Anonymous poster hash: 80059...21a

Anonymous poster hash: 80059...21a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det han skal til å komme så klemmer du igjen kuken hans...

Anonymous poster hash: 97aa7...f05
Skrevet

I det han skal til å komme så klemmer du igjen kuken hans...

Anonymous poster hash: 97aa7...f05

What..?

Er det alt du har å si, til et slikt innlegg ?

Anonymous poster hash: 0f41b...c01

Gjest Heartbeat
Skrevet

Du får si at du liker at han spruter fort for da vet du at han tenner så utrolig på deg.Så det gir deg en fin følelse ;)

Skrevet

Kjæresten min har ikke dette "problemet" men han sa at det kan lønne seg å skifte stillinger.kanskje slikke/kose/fingre deg først.han kan jo prøve å tenke litt på andre tinger.å at han stopper opp når han kjenner at han holder på å kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...