Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Hva er det rareste du har hatt på deg når dere har hatt sex? -Jeg hadde på meg apekatt tøfflene mine engang.. Sånne STORE tøffler :oops:
Snefrid Frost Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Jeg hadde på meg lange grønne gummistøvler og bare det en gang. Var på hytta, og kom på vi skulle ha sex ute i regnværet. Men jeg ville ikke stå barbeint i det våte gresset
Gjest Dazed Skrevet 24. april 2004 #4 Skrevet 24. april 2004 stort sett alltid på meg sokker :oops: jeg fryser ofte!
Gjest Madley Skrevet 24. april 2004 #5 Skrevet 24. april 2004 Huff..jeg kom på noe flaut.. Ikke hva jeg hadde på meg men en digresjon kan man vel kalle det. Da jeg var ung og gal var jeg i Syden med to venninner. Vi ble kjent med en del andre nordmenn deriblant en jeg likte veldig ogdt. En kveld/morgen etter en lang natt på byen. Ble vi overulmpet av hormoner og gikk tur på stranda..(der var det mye rart som skjedde gitt!!) Uansett. Vi gikk helt til enden av stranda og der var det endel klipper. Inni der på en liten bit av stranda koste vi oss litt. :oops: På et elelr annet merkelig vis ble jeg kvitt genseren under akten. :-? Og da vi skulle gå igjen kunne jeg slett ikke finne genseren min! Den hadde bølgene spist opp og tatt med seg... Litt flaut å komme tilbake til hotellet i en HELT annen genser enn jo dro i...Ble mye latter og mobbing resten av ferien. Og forsåvidt enda..
~Viva~ Skrevet 24. april 2004 #6 Skrevet 24. april 2004 Sokker og BH, og ingenting annet... Kanskje ikke så veldig rare plagg, men fryktelig harry iallfall
Gjest Dazed Skrevet 25. april 2004 #12 Skrevet 25. april 2004 Sokker og BH' date=' og ingenting annet... Kanskje ikke så veldig rare plagg, men fryktelig harry iallfall[/quote'] hvordan funker det å ha på seg BH?
Gjest ???? Skrevet 27. april 2004 #13 Skrevet 27. april 2004 kondom med jordbærsmak.. for en ekkel smak av ..... etterpå...
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 Jeg hadde sex naken en gang, jeg .... :oops:
Helter Skelter Skrevet 29. april 2004 #15 Skrevet 29. april 2004 Jeg hadde sex naken en gang' date=' jeg .... :oops:[/quote'] Dæven!! :o
Elze Skrevet 29. april 2004 #17 Skrevet 29. april 2004 En kjæreste jeg hadde en gang for mange år siden likte at jeg hadde på meg pusete strikkegenser .. så for å glede ham ble det prøvd ut noen ganger. Svett opplevelse!
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #18 Skrevet 29. april 2004 :oops: Bh, t-skjorte og sokker. En sånn smugkvikki, ganske nylig også, følte meg ikke spesielt sexy, men det var veldig fint 8)
Suzy Skrevet 29. april 2004 #19 Skrevet 29. april 2004 Kommer ikke på noe jeg syns er rart jeg.. Det jeg hadde på meg i den aktuelle situasjonen var naturlig akkurat da
Monstermagnet Skrevet 29. april 2004 #20 Skrevet 29. april 2004 Grønne strømpebukser i lateks, doggybag på høyre øre, flosshatt, penisfutteral, pumps og knikkers. Rød sokk på venstre fot og korsett bak frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå