Gå til innhold

Ha sex tidlig


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på deres mening om dette. Er det mulig å ha et langvarig forhold selvom man allerede har hatt sex? Altså at man feks møttes på byen og hadde ONS eller hadde sex på 1. 2. eller 3. date?

Noen som har synspunkter, historier osv de vil dele? Litt nysgjerrig jeg :)

Anonymous poster hash: 70c3c...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt mulig. :)

  • Liker 2
Skrevet

Noen gutter tenker "HORE!" hvis de får jenta i sengs første kvelden. Med andre ord: Hun er ikke noe å ta vare på.

Andre gutter er ikke så opptatt av det, så lenge kjemien er der, enten i samtalen eller i sex.

Til syvende og sist, burde en jente være hard to get, ikke FOR mye, men hold litt tilbake hvis du vil at dette forholdet skal vare. Da vil gutten enten fortsatt være sammen med deg, eller stikke fordi han ikke får seg noe.

And that's the ugly truth, lol.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vi hadde sex dagen etter at vi møttes første gang, og har nå vært sammen i snart 9 år. Så ja, selvfølgelig går det an :)

  • Liker 1
Skrevet

Noen gutter tenker "HORE!" hvis de får jenta i sengs første kvelden. Med andre ord: Hun er ikke noe å ta vare på.

Andre gutter er ikke så opptatt av det, så lenge kjemien er der, enten i samtalen eller i sex.

Til syvende og sist, burde en jente være hard to get, ikke FOR mye, men hold litt tilbake hvis du vil at dette forholdet skal vare. Da vil gutten enten fortsatt være sammen med deg, eller stikke fordi han ikke får seg noe.

And that's the ugly truth, lol.

Og disse "noen" guttene har vel en dobbeltmoral da?... Eller er det faktisk sant at det er greit for gutter å ligge rundt? Mer enn for jenter.

Anonymous poster hash: 03ca6...b4d

Skrevet

Ja, selvfølgelig er det mulig :)

Jeg og samboer hadde sex på første "date". Blir vel feil å kalle det en date, men første gang vi avtalte å møtes for å dra på fest sammen. Helgen før var første gang vi snakket sammen, som også var på en fest, og vi merket begge en intens kjemi mellom oss. Den kvelden endte med heftig klining, og uken fram til vi møttes helgen etter brukte vi på å skrive meldinger med hverandre. Selv om vi hadde sex tidlig og var drita begge to, så ble det nå oss to likevel. Nå sitter vi her med et barn sammen og kunne ikke vært mer lykkelig.

Om en mann tenker hore hvis han får en kvinne til sengs tidlig, håper jeg at han tenker det samme om seg selv! :)

Skrevet

Og disse "noen" guttene har vel en dobbeltmoral da?... Eller er det faktisk sant at det er greit for gutter å ligge rundt? Mer enn for jenter.

Anonymous poster hash: 03ca6...b4d

Altså det er desverre noen gutter som fortsatt lever med en tankegang fra middelalderen, hvor bare jenter kan være horer. JEG mener både gutter og jenter kan bli stemplet som horer. Hva som er greit, for de avgjøre selv. Men se det på denne måten da; Ingen vil at en random person kommer opp til deg og sier "jeg har hatt sex med kjæresten din, vær så god, bare ta restene mine".. get it?

Det jeg prøver å si er at du selv bestemmer hva du vil gjøre, men alle handlinger har sine "følgelser" (om det er et ord :P) Samtidig er hva du føler om deg selv, det viktigste, because you matter! :)

Skrevet

Altså det er desverre noen gutter som fortsatt lever med en tankegang fra middelalderen, hvor bare jenter kan være horer. JEG mener både gutter og jenter kan bli stemplet som horer. Hva som er greit, for de avgjøre selv. Men se det på denne måten da; Ingen vil at en random person kommer opp til deg og sier "jeg har hatt sex med kjæresten din, vær så god, bare ta restene mine".. get it?

Det jeg prøver å si er at du selv bestemmer hva du vil gjøre, men alle handlinger har sine "følgelser" (om det er et ord :P) Samtidig er hva du føler om deg selv, det viktigste, because you matter! :)

Med en slik holdning må man jo være jomfru til giftemål da. Alle har en fortid, og uavhengig av hvor mange man har hatt sex med, om så det er i forhold eller ONS, så er man ingen sine "rester". Hørt noe så latterlig..

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Altså det er desverre noen gutter som fortsatt lever med en tankegang fra middelalderen, hvor bare jenter kan være horer. JEG mener både gutter og jenter kan bli stemplet som horer. Hva som er greit, for de avgjøre selv. Men se det på denne måten da; Ingen vil at en random person kommer opp til deg og sier "jeg har hatt sex med kjæresten din, vær så god, bare ta restene mine".. get it?

Det jeg prøver å si er at du selv bestemmer hva du vil gjøre, men alle handlinger har sine "følgelser" (om det er et ord :P) Samtidig er hva du føler om deg selv, det viktigste, because you matter! :)

:overrasket: Er det noe som skjer ofte? Har jeg aldri opplevd, verken selv eller hos andre.

Skrevet

Noen gutter tenker "HORE!" hvis de får jenta i sengs første kvelden. Med andre ord: Hun er ikke noe å ta vare på.

Andre gutter er ikke så opptatt av det, så lenge kjemien er der, enten i samtalen eller i sex.

Til syvende og sist, burde en jente være hard to get, ikke FOR mye, men hold litt tilbake hvis du vil at dette forholdet skal vare. Da vil gutten enten fortsatt være sammen med deg, eller stikke fordi han ikke får seg noe.

And that's the ugly truth, lol.

Og de guttungene er det greitt å luke ut! Derfor er det viktig å stadfeste tidlig om gutten har for vane å stemple folk som "billig" for da er det versågod neste.

Anonymous poster hash: a4cb2...a87

Gjest Morteno
Skrevet

Personlig foretrekker jeg å møte noen litt før det skjer i hvert fall. Med mindre det er en du har hatt ONS med og deretter utvikler følelser for.

Skrevet

Jeg tenker at når alt klaffer mellom to mennesker, type når du møter en som uten tvil er den mest "rette" du har møtt, så er sex tidlig helt naturlig.

Anonymous poster hash: 71ea1...e45

Skrevet

Mimimimimimimi. Jada. Neida. Hvem bryr seg?

Hos noen funker det. Hos andre ikke.



Anonymous poster hash: 37412...384
Skrevet

Litt avsporing, men jeg synes hele greia med hvor fort man skal ha sex er sykt vanskelig. Har man det for tidlig se han (iallefall noen) på deg som løs, venter du for lenge er du gnien. Og begge deler e tydeligvis helt feil. Konklusjon: gjør som du vil, liker han deg så liker han deg antagelig uansett.

Skrevet

Finnes vel ikke noe fasitsvar, men det funka for meg. Jeg møtte han når utestedet stengte midt på natta og ble med han hjem. Åtte år etterpå er vi et veldig godt fungerende kjærestepar, samboere på fjerde året. Men han var min første og eneste "ONS"(kan vel nesten ikke kalle det det når det utviklet sånn som det gjorde), tipper jeg hadde ganske flaks.


Anonymous poster hash: a7ce6...041



Anonymous poster hash: a7ce6...041
Gjest Danny Law
Skrevet

Bare lurer på deres mening om dette. Er det mulig å ha et langvarig forhold selvom man allerede har hatt sex? Altså at man feks møttes på byen og hadde ONS eller hadde sex på 1. 2. eller 3. date?

Noen som har synspunkter, historier osv de vil dele? Litt nysgjerrig jeg :)

Anonymous poster hash: 70c3c...a6e

Hi!

For menn er det lettere å skille "bare sex" fra "sex + følelser" enn for jenter. Derfor for menn er det lett å treffe ei jente for en ONS enn for jenter.

Men for begge er det noe som kan være behagelig eller ikke.

Når det er behagelig, spiller ingen rolle hva som skjer etterpå. Sex-forholdet kan slutter eller fortsetter og de ikke er avhengig av hvor mange ganger du hadde sex med han og når. Og etterpå kan det bli en kort eller lang forhold.

Pass på ONS på byen: sykdommer, uerfarte og ufølsomme gutter men også menn. Noen ganger vold. De fleste unge gutter kan ikke mye om sex i praksis. Unge jenter kan så bli skuffet og ta merkelig konklusjoner ut av det senere i livet. Derfor er det ofte det beste og viktig å ha din første sex og tidlig sex med en trygg og stabil mann. Stå på og lykke til!

Skrevet (endret)

Bare lurer på deres mening om dette. Er det mulig å ha et langvarig forhold selvom man allerede har hatt sex? Altså at man feks møttes på byen og hadde ONS eller hadde sex på 1. 2. eller 3. date?

Noen som har synspunkter, historier osv de vil dele? Litt nysgjerrig jeg :)

Anonymous poster hash: 70c3c...a6e

Har hørt mange historier om at dette har går bra, der det er kjemi, rett tidspunkt og de rette personene. Man kan havne i situasjonen hvor den ene er ute etter mer enn ons, hvor den andre bare er ute etter ons. Da er det et problem. Noen faller veldig fort for hverandre også, før de virkelig kjenner hverandre.

For min del ville jeg ikke gått den veien. Ons er ikke noe for meg - men når jeg dater noen kan det hende man har lyst på hverandre, og der kjenner jeg meg selv. Jeg vil vente til et øyeblikk som er mer enn "lyst på hverandre". Lyst kan dukke opp med en jeg ikke har lyst på etter en stund..og omvendt. Derfor synes jeg det er bedre å vente med sex.

Endret av Nouv
Skrevet

Har aldri hatt et problem med å ha sex tidlig.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...