AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 I det siste har jeg vært plaget av magesmerter flere ganger til dagen av den typen man får når man har diare. Må på do hver gang disse smertene kommer og avføringen er myk, beigefarget, med slim og ufordøyde matrester. den løser seg også opp i vannet. Er dette noe som kan gå over av seg selv eller må jeg til lege? Anonymous poster hash: 49e61...32d
TheHairyToothfairy Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 mulig du har en virusinfeksjon i magen/tarm. ta en tur til lege, du. neppe noe farlig, men kan være greit å få hjelp til å bli ferdig OM det er en infeksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå