Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det var ikke noen ekle dyr. Har aldri sett på Robinson så aner ikke hvordan det bruker å være, men dagens episode var helt grei sånn sett.

Herregud, jeg liker rett og slett ikke Tina, alt hun sier og gjør er så irriterende :fnise: Så ikke den sesongen av PH da Carl var med, men fikk ganske dårlig inntrykk av han..

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 16713...ba1

Skrevet

Er det noen som vet når dette ble spilt inn? Anonymous poster hash: 130d9...0f2

Skrevet

Syntes det var unødvenig av Carl å være så sarkastisk å småfrekk når hun Tina røk ut.

Anonymous poster hash: 311a9...741
  • Liker 1
Skrevet

Er det noen som vet når dette ble spilt inn?

Anonymous poster hash: 130d9...0f2

Før Tina fikk silikon hvertfall.

Anonymous poster hash: 406b2...0b4

• Liker 1
Skrevet

Herregud så svær David har blitt!

Carl irriterer meg. Han er liksom SÅ optimist hele tiden og litt sånn dust :P

Skrevet

Sånn etter første program:

Francois: Nei, han kan jeg ikke like. Greit at man spiller spillet, men det å igjen gjemme bort viktige ting for laget, synes jeg er særdeles usympatisk. 5 minutter etter at de har ankommet øya, er han i gang. Blir jo samme med David, men han hadde jeg ikke et like dårlig inntrykk av fra egen sesong. Har tydeligvis forberedt seg godt på dette, blant annet spist seg opp i vekt, ser det ut til. Poppe ble rundlurt av Christer Falck i sin sesong. Må være spesielt å være tilbake, er sikkert med fordi han er faren til Dennis. Hans Olaf er virkelig "villmarkens sønn", og han unnlater ikke å påpeke det femten ganger per episode heller.

Rebecka var ganske bitchete og uspiselig i egen sesong. Hun mobbet vel ut en av de andre deltakerne. Alita var blant de bedre vinnerne av Robinson. Grei sosialt, ikke helt håpløs på overlevelse. Nikolina fikk jo virkelig dårlige kort fra TV3, da hun ble tvunget til å være denne "morderen", eller hva de kalte det. Sånn sett har jo hun virkelig grunn til å ønske revansje. Marit kan jeg ikke huske fra egen sesong, men fra det lille tilbakeblikket vi så, ble hun vel der fremstilt som pen, men litt dum.

Silje og Caroline kan ikke ha vært spesielt lenge på Paradise, jeg husker dem ikke. Men glamourmodeller må jo med. Kristin er nok med på grunn av mulig gjenforening og sex med Dennis. Tina, ja, hva tenkte egentlig produsentene på da de castet henne? Altfor tett opptil hennes egen sesong på Paradise, der hun ikke bare var godt likt.

Dennis tror han er en voldsom sjarmør. Men vil han falle gjennom når det ikke bare blir fest, moro og show? Carl er på en måte på siden av... alt. Veldig spesiell, og blir litt mindre tiltalende når han garantert ser på seg selv som en skikkelig fet kar (hans egen omtale av seg selv på PH). Var det ikke han som gjorde at begrepet "dagsfylla" kom inn i dagligtalen også? Jeg er usikker på om det var til berikelse for det norske språket. Stian er jo en godgutt. På en måte en deltaker jeg hater å elske, han er jo fra Paradise, men han har humor, selvironi og tar ikke seg selv høytidelig. I motsetning til den alvorlige og selvhøytidelige Amir. Han vil slite svært med matmangel, tenker jeg.

Favoritter: Stian og Alita.

Anonymous poster hash: 69526...def
  • Liker 6
Skrevet

Ble det sagt hvor mye David veier?

Anonymous poster hash: 808cd...380
Skrevet

Dennis tror han er en voldsom sjarmør. Men vil han falle gjennom når det ikke bare blir fest, moro og show? Carl er på en måte på siden av... alt. Veldig spesiell, og blir litt mindre tiltalende når han garantert ser på seg selv som en skikkelig fet kar (hans egen omtale av seg selv på PH). Var det ikke han som gjorde at begrepet "dagsfylla" kom inn i dagligtalen også?

Anonymous poster hash: 69526...def

Han får jaggu ikke æren for dagsfylla, det er da ikke et nytt begrep.

Anonymous poster hash: c9730...8fc

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med at vi får med deltakere med konkurranse instinkt. Kanskje ikke alle PH-deltakere har det, men de er der for å lage enda mer drama, så det får jeg tåle. Men noen av dem kan jo bite fra seg på andre måter også.

Slipper ihvertfall disse sofagrisene som melder seg på kun for å få en sydentur. Spennende å se hvordan PH-deltakerne klarer å bytte ut alkohol med kokosmelk :)

Skrevet

At folk ikke husker Caroline :O hun, Tine og Thea kom nesten til finalen, men så røyk Caroline ut, og Tine, Thea , Niklas og Carl kom til finalen. Tine og Thea måtte ta et valg, husker ikke hva det var, men dem klarte ikke ta det, så Caroline måtte ta det. trur det var at Emil måtte ryke ut, med Caroline

Silje var partneren til en som het Stian,om jeg ikke husker helt feil, han gikk og sang, og Maren og Niclas gikk og klaga på det. hun var veldig kort innom hotellet, husker ikke så mye mer av hu, en at hu var partneren til Stian:P

Skrevet

Før Tina fikk silikon hvertfall.

Du mener før hun fikk det andre gangen? Jeg har forstått det slik at hun fikk det for første gang etter ph, og så for andre gang etter en episode med robinson.

Anonymous poster hash: 77fc3...178

Skrevet

Tror hun var på robinsonøya når PH ble sendt på tv.

Anonymous poster hash: 23c56...b11

Gjest Sunshine23
Skrevet

Du mener før hun fikk det andre gangen? Jeg har forstått det slik at hun fikk det for første gang etter ph, og så for andre gang etter en episode med robinson.

Anonymous poster hash: 77fc3...178

Andre gang? Hun har kun tatt silikon 1 gang.

Skrevet

Tips for å finne ut når Robinson ble spilt inn er å sjekke instagram kontoene til deltagerne. Tina, Amir, Stian, Kristin og Dennis vet jeg har. Husker ikke brukernavnene, men det er bare å Google eller søke på instagram :)

Skrevet

Kristin Gjelsvik har jo blogg, men ser ut til at den har vært hyppig oppdatert hele året.. Så hun kan enten ikke ha vært der så lenge, eller fått noen til å skrive for seg :klo:

Anonymous poster hash: 4f83a...e90
Skrevet

Kristin Gjelsvik har jo blogg, men ser ut til at den har vært hyppig oppdatert hele året.. Så hun kan enten ikke ha vært der så lenge, eller fått noen til å skrive for seg :klo:

Anonymous poster hash: 4f83a...e90

Hun har jo skrevet selv at hun hadde mange forhåndsskrevne innlegg slik at ingen skulle lukte lunta. Det som ble tidlig er at hun er der lenge, siden hun skriver at hun ble kjempetynn.

Anonymous poster hash: 4f038...250

Skrevet

Hun har jo skrevet selv at hun hadde mange forhåndsskrevne innlegg slik at ingen skulle lukte lunta. Det som ble tidlig er at hun er der lenge, siden hun skriver at hun ble kjempetynn.

Tidlig=tydelig

Gjest Sunshine23
Skrevet

Francois er så utrolig utspekulert og egentlig bare fæl. Forstår ikke hvorfor han bare skal sabotere hele tiden. Urk!!

Er ikke Rebecca mora til LIne som var med i unge mødre sesong 1 og 3? Fetish mora

Skrevet

Ææææ.. Ja.

Jeg så på Robinson forrige søndag for å se hva det var. Og så ser jeg en fra klassen min der! Hyyl.. Fikk helt sjokk, i den Paradise-gruppa altså.

Men hun gikk ut med en gang, så nå kan jeg se på det uten at det blir rart :P

Anonymous poster hash: d2983...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...