Gjest Sunshine23 Skrevet 6. oktober 2013 #101 Skrevet 6. oktober 2013 Kalte Dennis faren sin for feite jævel?? Altså i klippet for neste episode.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #102 Skrevet 6. oktober 2013 Kalte Dennis faren sin for feite jævel?? Altså i klippet for neste episode. Jepp. Veldig sjarmerende han der altså ... Anonymous poster hash: 5aa5e...564
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #103 Skrevet 6. oktober 2013 Huff, jeg får faktisk litt vondt av paradise folka. Anonymous poster hash: 13164...418
Freaky Fly Skrevet 6. oktober 2013 #104 Skrevet 6. oktober 2013 Haha.. La dere merke til at Dennis "snik-drakk" av en juiceboks ca halvveis i episode 4? Ca 28 min og 30 sekunder uti.. Litt sløv klipping her tror jeg Får de virkelig sånt der? Jeg hadde liksom troa på at det var reelt at de ikke fikk noe som helst annen mat enn det de fant selv, men så sitter jo gutten og slurper i seg juice med sugerør? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #105 Skrevet 6. oktober 2013 Haha.. La dere merke til at Dennis "snik-drakk" av en juiceboks ca halvveis i episode 4? Ca 28 min og 30 sekunder uti.. Litt sløv klipping her tror jeg Får de virkelig sånt der? Jeg hadde liksom troa på at det var reelt at de ikke fikk noe som helst annen mat enn det de fant selv, men så sitter jo gutten og slurper i seg juice med sugerør? Hvilken episode ble sendt i kveld? Den så ikke jeg. Men i forrige episode, så jeg at Robinson-veteranene hadde en bar med masse brus og litt juice. Da sa de at hvis Karl drakk juicen deres, skulle han få svart-stemme... Mulig det er denne juicen Dennis snikdrakk av? Anonymous poster hash: 68f3c...8d9
Freaky Fly Skrevet 6. oktober 2013 #106 Skrevet 6. oktober 2013 Sendt i kveld ja, og ligger på viaplay. Det er ikke denne baren med juice osv - de er ikke på den øya, og den baren er uansett tatt bort, i tillegg til at dette er en slags juiceboks (lignende kuli), og det er tydelig at han egentlig skjuler den bak ryggen sin der han sitter, haha Jeg tipper det ikke er meninga at det skal komme med på klippene som vises på tv, men at det har skjedd en glipp.. 1
Freaky Fly Skrevet 7. oktober 2013 #108 Skrevet 7. oktober 2013 Antar det burde gå bra om du putter det i spoiler-boks? Er det lov å spoile i denne tråden?
Gjest Byliv Skrevet 7. oktober 2013 #109 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis Caroline hadde fått ALLE stemmene mot seg, MEN fredningen. Hva ville skjedd da?
Gjest Linda sofie Skrevet 7. oktober 2013 #110 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis Caroline hadde fått ALLE stemmene mot seg, MEN fredningen. Hva ville skjedd da? Du har ikke lov til å stemme på deg selv.
Gjest Byliv Skrevet 7. oktober 2013 #111 Skrevet 7. oktober 2013 Hvorfor ikke, egentlig. Da Amir kun BA folk stemme på han når han selv ville ut.
loffen Skrevet 8. oktober 2013 #112 Skrevet 8. oktober 2013 Haha.. La dere merke til at Dennis "snik-drakk" av en juiceboks ca halvveis i episode 4? Ca 28 min og 30 sekunder uti.. Litt sløv klipping her tror jeg Får de virkelig sånt der? Jeg hadde liksom troa på at det var reelt at de ikke fikk noe som helst annen mat enn det de fant selv, men så sitter jo gutten og slurper i seg juice med sugerør? Ja, en liten rosa boks!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #113 Skrevet 8. oktober 2013 Haha.. La dere merke til at Dennis "snik-drakk" av en juiceboks ca halvveis i episode 4? Ca 28 min og 30 sekunder uti.. Litt sløv klipping her tror jeg Får de virkelig sånt der? Jeg hadde liksom troa på at det var reelt at de ikke fikk noe som helst annen mat enn det de fant selv, men så sitter jo gutten og slurper i seg juice med sugerør? Hahaha fantastisk! Han var kjapp til å gjemme den bak ryggen da. Anonymous poster hash: 16713...ba1
#Sunrise Skrevet 11. oktober 2013 #114 Skrevet 11. oktober 2013 Lurer på om jeg ikke skal se lenger, vil ikke ha med farmen og 71 grader nord
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #115 Skrevet 11. oktober 2013 Lurer på om jeg ikke skal se lenger, vil ikke ha med farmen og 71 grader nord Det burde du. Jeg har sett søndagens episode på viaplay, og det er nå det virkelig blir morsomt! Her er det en artikkel om juicen og Dennis.http://ipad.kjendis.no/2013/10/09/kjendis/robinson/robinsonekspedisjonen/dennis_poppe_thorsen/paradise_hotel/29682053/Anonymous poster hash: 4f038...250
#Sunrise Skrevet 11. oktober 2013 #116 Skrevet 11. oktober 2013 Det burde du. Jeg har sett søndagens episode på viaplay, og det er nå det virkelig blir morsomt! Her er det en artikkel om juicen og Dennis.http://ipad.kjendis.no/2013/10/09/kjendis/robinson/robinsonekspedisjonen/dennis_poppe_thorsen/paradise_hotel/29682053/Anonymous poster hash: 4f038...250 har også sett søndagens episode, skal gi det en episode til
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #117 Skrevet 13. oktober 2013 Dennis og faren har allianse. At Dennis kalte faren "feit gris" var spill for galleriet... Ikke bli hysteriske over et klipp fra neste episode, uten hel sammenheng! Anonymous poster hash: 68f3c...8d9
smalls Skrevet 14. oktober 2013 #118 Skrevet 14. oktober 2013 Begynner å bli litt lei at alle skal gjøre narr av PH folka. Synes det er veldig undøvendig. Carl f.eks var jo med på PH for 3 år siden liksom. Nicolina er så fæl og ja har ikke ord. "haha paradise folka gir oss mat, men de er ikke de skarpeste knivene i skuffen" Ehm var det ikke dere som ga jentene på paradise laget en HEL pizza forrige uke? Snakk om dobbel moral på den kjerringa. 4
jealhk94 Skrevet 14. oktober 2013 #119 Skrevet 14. oktober 2013 Liker ikke dissa utfordrerne jeg.. Ja, det var taktisk smart og få ut Dennis, for han sto sterkt med tanke på at han hadde en allianse med Kristin + faren og co på andre siden! Men måte de gjør det på er bare kvalmt. ''Vi går inne for å tape med vilje''. Enten gjør du en 100 % innsats for laget ditt, ellers så blir du igjen hjemme.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #120 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg heier på lag Nord. Synes de på lag sør er så arrogante. Blir for mye for meg altså.... Synes det er så teit de skal tape alle kampene for å få ut Paradise folka Anonymous poster hash: a814b...ddf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå