Gå til innhold

Sjeldent vi har sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg og min kjæreste hadde ett langdistanse forhold tidligere.

Når vi møttes hadde vi sex omtrent hver dag.

Vi flyttet sammen for 2 mnd siden, og etter dette har vi nesten aldri sex.

Det kan faktisk gå over en uke uten sex, selv etter daglige forsøk fra meg.

Hun liker ikke at jeg pusher, men jeg har ett ganske stort sex-behov.

Hun er ikke på langt nær like "kosete" som jeg er heller.

Er dette noe som kanskje går seg til etterhvert?

Jeg MÅ ikke ha noe daglig, men relativt ofte hadde jeg satt pris på, ikke bare for orgasmen sin skyld, men også for å føle meg mer "sammen" med henne.

Anonymous poster hash: 824ab...5cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

prat med henne om det?
Sex tørke er stort sett vanlig og.

Anonymous poster hash: b7bec...390
Skrevet

Er som å høre min situasjon det der. Vi var også sammen i et par år med avstandsforhold og kunne ikke få nok når vi møttes. Vi flyttet sammen for 3 mnd siden og når er det nesten aldri mer :-( Men her er jeg jenta og den med tydeligvisstørst behov.

Skrevet

Tror det der er ei vanlig greie ;)

Var slik her også, avstandsforhold, fikk ikke nok av hverandre og nå som vi er samboere er det ikke så mye action i senga. Klager ikke, det er jo dritt digg når det endelig skjer, men hadde heller ikke klaga om det ble litt mer enn kanskje 1 gang i måneden :P

Vi hadde oss jo en del i begynnelsen etter vi ble samboere også, men så er det vel noe med at "spenningen" avtar og man blir mer komfy med hverandre og prioriterer andre ting.
Men heldigvis koser vi mye da, ellers hadde jeg ikke holdt ut. Men dama fikk klar beskjed før vi ble sammen også, at jeg er veldig kosete og det er noe jeg syns er viktig i et forhold :)

Skrevet

Det er helt vanlig at når den første forelskelsen har gitt seg, så normaliserer ting seg. Ofte ligger det en forvetning hos en av partene om hvordan ting kommer til å bli. I det lange løpet er det greit å ikke forvente sex hver dag.. da skal dere være temmelig påskrudd sex-messig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...