Gå til innhold

For spesiell inn- og utgangsmasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha utendørsvielse på fjellet så blir et litt utradisjonelt bryllup.

Har lyst til å bruke to hjerter og en sjel med cc cowboys eller Becase you love me med Celine Dion som "inngangsmasj" og Can you feel the love tonight som "utgangsmasj".

Er så lei de oppbrukte sangene som you raise me up, den finaste eg veit osv. Men blir dette for sært? Disse er så fine med nydelige tekster som passer helt perfekt!

Anonymous poster hash: 83261...390
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt vanlige popsanger, ikke noe sært med det :)

Gjest Adriane
Skrevet

Overhodet ikke sært. Vi hadde laaaangt særere musikk! :fnise:

Skrevet

Jeg synes kanskje det er litt sært å komme trekkende med pompøse, superamerikanske klisjé-sanger i et bryllup i fjellet. Vokalonanien til Celine Dion passer liksom ikke helt sammen med dvergbjørk og tømmerbygninger.

Anonymous poster hash: fcb07...4e5
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes kanskje det er litt sært å komme trekkende med pompøse, superamerikanske klisjé-sanger i et bryllup i fjellet. Vokalonanien til Celine Dion passer liksom ikke helt sammen med dvergbjørk og tømmerbygninger.

Eller amerikaniserte, får jeg kanskje si. Rett skal være rett, ingen av artistene er jo spesielt amerikanske. :P

Skrevet

Der vielsen er finnes det ikke en eneste tømmerbygning:) Du er på snaufjellet over tregrensa, du ser fjell, ned i bygda langt der borte og fjorden.

Skrevet

Jeg synes "Can you feel the love tonight" er i samme kategori som de du betegner som "oppbrukt", bortsett fra det så er det ingenting i veien for å bruke de sangene du ønsker, uansett stil på bryllupet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes "Can you feel the love tonight" er i samme kategori som de du betegner som "oppbrukt", bortsett fra det så er det ingenting i veien for å bruke de sangene du ønsker, uansett stil på bryllupet.

Egentlig enig med deg at den er litt oppbrukt;) Men akkurat denne ene sangen er veldig spesiell for oss selv om den er "oppbrukt".

Skrevet

Egentlig enig med deg at den er litt oppbrukt;) Men akkurat denne ene sangen er veldig spesiell for oss selv om den er "oppbrukt". Anonymous poster hash: 83261...390

Da syns jeg dere bare skal kjøre på! At den har spesiell betydning for dere er det aller viktigste :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...