Gå til innhold

Noen som husker"Reisen" på TV2


blå

Anbefalte innlegg

FOr noen år siden gikk det en amerikansk serie som jeg tror het Reisen....handla om en familie i en bobil som kjørte rundt.

Er det noen som husker denne serien, den pleide å gå før 7th Heaven på søndager. Og er det noen som vet hva orginaltittelen på denne serien var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker serien, men ikke tittelen dessverre. Sydde ikke bestemora lappeteppe over USA? Ny lapp for hver stat de hadde vært i?

Kan den rett og slett ha hett 'The Travel', The Journey' etc? Helt sikker WarnerBros som har produsert serien - de produserer jo det meste av 'sånt'. Ta en titt på websidene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOda, det er den serien, hu bestemora sydde sånn teppe, så var det tre unger tror jeg, og han ene rødhåra var bare nevø eller noe sånt. Kikker rundt, men finner ikke ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå MÅ jeg liksom finne ut av det jeg også.. Husker serien, ser for meg han som spiller faren, men kommer ikke på noe navn. Vel, jeg leter jeg også, bare fordi jeg irriterer meg over å ikke huske det :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

den var gøy ja men har en guffen følelse av den, var det noen som dødde på slutten elelr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blå uinnlogget

Jeg husker ikke om noen døde jeg...

Men er det ingen som vet orginaltittelen? JEg leter og leter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...