AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Mange tenker på størrelsen til mannens utstyr, og jo større jo bedre sier de fleste . Men hver gang jeg skal til sengs med en fyr så er det første jeg tenker på "håper ikke han har stor kuk " Er den for stor er det bare rett og slett skikkelig vondt å få den inn, eksen min hadde diger og for å få den inn måtte jeg sitte øverst i starten hver gang . Så derfor er det jo litt flaut hvis jeg skal komme borti noen med en stor en . Er jeg bare veldig trang eller hva ? Tips til nyte de store også mottas med stor takknemlighet Anonymous poster hash: d385c...912
spinnwild Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 forspill, forspill, forspill, utvidende fingring og glidemiddel.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Whaat, jeg er redd for små peniser jeg.. har skikkelig angst. Du kan få arve 7 centimetern jeg datet. Altfor liten for meg. Anonymous poster hash: c0056...772 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Du trenger ikke være redd. Om du nekter en mann sex fordi du forteller han at penisen hans er for stor blir han drithappy. (I alle fall om du suger han før du kaster han på dør). Anonymous poster hash: 91144...5c4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Kjæresten min har stor penis, og da vi ble sammen var han jomfru og var litt usikker på hvordan den skulle brukes Jeg husker bare at jeg tenkte "shiiiiiit, den går ikke inn i meg!" Men det er ingenting å være redd for så lenge man har et solid forspill og glidemiddel. For min del går det ikke uten glidemiddel, ellers vil den ikke inn og det gjør bare vondt. Anonymous poster hash: a7172...056
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå