AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg tør ikke ri! Jeg er ikke i et fast forhold, så blir sjelden trygg på partnerne mine heller. Har hatt ons og en pulevenn. Med pulevennen så var jeg egentlig ganske trygg, men turte ikke da heller. Jeg blir slengt på topp, men fryser helt, og gutten må gjøre arbeidet, og jeg bare ligger der. Digg det også da, men føler at jeg også må gjøre noe, så gutten kan slappe av litt. Er så redd for å ikke få det til, så er jeg oppå der og knoter Anonymous poster hash: 908b1...63f 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg hadde det også slik. Jeg begynte mine seksuelle erfaringer med en pulevenn samt noen ons. Det angrer jeg egentlig på i dag, for jeg fikk i grunn en dårlig introduksjon til sex. Men så fant jeg meg en fast kjæreste som er veldig snill og åpen rundt sex. Jeg følte ikke at jeg måtte prestere under akten, for det viktigste ble nærheten og det emosjonelle. Det var i grunn veldig deilig når jeg ikke lenger trengte å fokusere på kvaliteten. Jeg følte etterhvert at jeg ble bedre og bedre i senga, og selvtilliten økte kraftig. Nå rir jeg nesten hele tiden, og kjæresten min er veldig flink til å si i fra om hva han liker og hva han ikke liker - men han gjør det på en fin måte, og jeg vet at han setter pris på meg uansett. For han holder det at jeg prøver, at han vet at jeg vil tilfredsstille ham. Det er fordi forholdet ikke bare dreier seg om sex - selv om sex likevel er viktig. Jeg vet ikke om jeg har en spesifikk løsning til deg, men min løsning var egentlig det å være åpen om det. Jeg fortalte han at jeg syntes det var litt skummelt og at jeg var redd for at det ikke skulle være godt for ham. Han forklarte meg at det egentlig ikke var så viktig og at teknikken ville forbedre seg etterhvert. Man må være trygg på partneren sin. Jeg føler jeg får mye mer ut av sexen når det ikke bare er et kjapt knull uten følelser, for meg er det er hele pakken som utgjør kvaliteten. Men dette gjelder kun i mitt tilfelle, og det er sikkert mange andre brukere med bedre løsninger. Men dette var iallefall min erfaring. Anonymous poster hash: ca6f5...668 2
Gjest Lille-pus Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg tør ikke ri! Jeg er ikke i et fast forhold, så blir sjelden trygg på partnerne mine heller. Har hatt ons og en pulevenn. Med pulevennen så var jeg egentlig ganske trygg, men turte ikke da heller. Jeg blir slengt på topp, men fryser helt, og gutten må gjøre arbeidet, og jeg bare ligger der. Digg det også da, men føler at jeg også må gjøre noe, så gutten kan slappe av litt. Er så redd for å ikke få det til, så er jeg oppå der og knoter Anonymous poster hash: 908b1...63f Jeg lurer på hva det er du tenker på og som gjør deg utrygg.
Gjest Nordavind Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Detter er tatt ut fra en nettside til en eller annen rideskole. Jeg tør anta at du snakker om annen type ridning her, men legg merke hvor mye disse to typene har til felles: "Hva er så ridning? Ridning er ikke bare å bli fraktet på ryggen av en hest, men så mye mye mer! For å ha god kommunikasjon med hesten (at styring, brems og gass skal virke), er det en nødvendighet at man kan sitte helt stille, selv om hesten humper og rister. Så er det viktig at man har god koordinasjon i forhold til ben, armer, hender, hofter og overkropp. Dernest skal man ha forståelse for det rent ”tekniske”. Hvordan man skal gi tegn til hesten. Og ikke minst, man må vite en del om hvordan hesten tenker." Så - det er viktig med god kommunikasjon, forstå det rent tekniske og til slutt husk: øvelse gjør mester!
idamoor Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 morsom vinkling på det med ridning, men når du rir mannen rir man mer i arbeidstrav..
Teqi Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Viktigst av alt, finn deg en partner du er trygg på. Er han ikke helt idiot i hodet vil ha skjønne dette. Du kan feks begynne med å krype øverst, om han setter seg opp kan dere kose og kysse, så etterhvert får du kanskje lyst til å rulle på hoftene, dere finner en takt. Men siden du er usikker på dette ta ting sakte og fint. Det er ikke snakk om full rulle og hoppsideisi med en gang. Tørrtrening er også genialt her.. Gjerne med klær/undertøy, Er fantastisk gøy å tease slik, jeg syns hvertfall det. Gni deg mot han, rull på hoftene, gjør det du vil. Mange menn syns denne stillingen er såpass deilig at de går nok med på litt trening først. Det er du som kontrollerer alt når du er øverst, du tar kontroll og gjør akkurat så mye som du vil. Prøv å ikke tenke for mye. Føl, nyt og kos deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå