Gå til innhold

mareittene om nettene..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden april har jeg vært fryktelig plaget av mareritt. Dette var etter noe om overgrep kom ut. Siden har jeg drømt jeg blir voldtatt, slått, og masse ekkelt. Jeg får melatonin, men den funker ikke ordentlig lengre siden jeg har brukt den så lenge. Jeg får jo ikke sove, i natt sovnet våknet jeg fire, og hadde sovna rundt 3. Da trodde jeg at det var morgen, for alt føltes så lenge ut. Jeg klarte ikke legge meg igjen før jeg hadde sjekket ut av vinduet og i alle rommene i huset for at det ikke skulle være noen der. Turte såvidt dette også.

Det må da være gyldig grunn til å få sterkere medisin? legen min er kjip på det, pågrunn av at jeg har tatt endel overdoser. Men har ikke ansvar for min egen medisin heller.

Jeg vet at sterkere sovepiller gjør så du ikke drømmer, og jeg orker seriøst ikke dette mer. Går jo på skole og det går utover det, og hele dagen min.. og alle andre rundt meg..



Anonymous poster hash: 758d2...068
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bump



Anonymous poster hash: 758d2...068
Skrevet

Sterkere sovemedisin er ikke et alternativ. Du kan ikke gå på det for alltid. Vallergan kan kanskje være noe for deg. Ikke avhengighetsskapende, og man sover tungt.

Mange antidepressiv-medisin gjør at man drømmer fælt. Om du går på dette kan det være en mulighet å bytte merke. Snakk med legen.

Anonymous poster hash: 4f346...7da

Skrevet

Hvorfor ikke? Ok, men jeg fikk en veldig sterk medisin for å få sove for ikke så lenge siden, og da hadde jeg ikke sovet på tre døgn. Man kan jo ikke gå sånn?

Har gått på tre forskjellige antidepressiva, ingen av de funket.



Anonymous poster hash: 758d2...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...