AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Sliter med psoriasis i hendene og under føttene. Av hudlegen har jeg fått en steroidekrem jeg reagerer veldig på, så den kan jeg ikke bruke. Har også prøvd diverse kortisonkremer uten hell. Er det noen som har noen tips til reseptfrie kremer som kan funke? Apobase har ikke funket. Gjør så utrolig vondt når jeg nesten ikke har hud igjen under føttene og masse flassing i hendene. Sliter med å gå i perioder, sprekker opp og blør. I hendene får jeg også små 'blemmer' som klør.Anonymous poster hash: bed5c...8f5
irislily Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Min far har psoriasis (MYE!) og siden vi har en sykepleier i familien hørte hun at pattesalve ( ) skal være veldig bra mot det. Det lindret psoriasisen og fikk det til å se penere ut. En annen krem har han og som fungerte, men denne kan jeg dessverre ikke huske navnet på.
Miss Lucky Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Betnovat er det eneste som funker for deg
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Snakk med spesialist. Er du ekstremt plaget er det mulig å få medisin mot det.Anonymous poster hash: aa099...44a
irislily Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Det er mange kremer og andre ting som legen kan skrive ut til deg,
Sugerøret Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Blemmene i hendene kan være eksem.Allergisk eksem.Har du en fast hudlege? Hvis ikke,få en ny time hos en og snakk om alle eksemer,blemmer ,kremer osv. Det er mye på markedet,du vil sikkert finne noe som hjelper.Tar du sol ?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Syden, svovel og saltvann Anonymous poster hash: dc5bc...2dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå