Gå til innhold

Barbering


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange steder på kroppen barberer dere dere?

Legger, armhuler, armer, skrittet, rompa?

Anonymous poster hash: 7463a...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

under armene, legger, skrittet og hvis jeg kjenenr at jeg har hår "lenger bak" så forsvinner de å :) føler meg vel uten hår :P



Anonymous poster hash: f73b8...d88
Skrevet

Under armene, på armene, legger og lår, nedentil og i rumpa. Altså alle stedene du nevner. :)



Anonymous poster hash: 1b8d7...095
Skrevet

Leggene barberer jeg mest på sommeren. Ellers under armer og nedentil ca hver 3 dag.

Skrevet

Legger og armhuler.

Skrevet

Legger og lår, armhuler og nedentil både framme og bak. Epilerer armene.

Skrevet

Hva med barten da? :lur::fnise:



Anonymous poster hash: d4aff...7bd
  • Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Armer, under armene, beina, og skrittet.

Skrevet

Hvorfor barberer dere på armene?? Over halvparten av dere har svart det.

Anonymous poster hash: 20bfa...6ed

  • Liker 2
Skrevet

Som mann har jeg babert armene selv også. I likhet med magen, ryggen, bein, skritt og rumpe.

Det var.. Faktisk ganske så behagelig. Og alt av klær føltes faktisk behageligere.

Men siden det vokser så fort ut igjen, er dette ikke noe jeg orker ofte akkurat heller.

Men litt kjipt er det, for kroppshår har overhodet ingen funksjon (utover utseende) lengre slik det tidligere hadde.



Anonymous poster hash: d4aff...7bd
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hvorfor barberer dere på armene?? Over halvparten av dere har svart det.

Anonymous poster hash: 20bfa...6ed

Fordi jeg har mye hår + mørke hår og det er lite pent :)

Endret av Mortem
Gjest mariast
Skrevet

Til dere som vil barbere armene: Epiler eller voks istede! Barbering gjør hårene tykkere, da du ikke fjerner innholdet i roten samtidig.

Skrevet

Jepp. Hår er bare døde celler uansett. Men det holder nok litt lengre om en epilerer vil jeg tro.



Anonymous poster hash: d4aff...7bd
Skrevet

Armhuler, skritt, rumpe, armer, legger og lår. Dvs har gått over til å epilere legger nå. Prøvde epilere armene, men i tillegg til at det var mye vondere enn legger, så ble ikke resultatet like glatt og hårene vokser jo ut etter to dager uansett! Juks og bedrag..napper øyenbryn og vokser barten.

Anonymous poster hash: b1d04...5c0

Skrevet

Høres bra ut. ^^



Anonymous poster hash: d4aff...7bd
Skrevet

Hva med barten da? :lur::fnise:

Anonymous poster hash: d4aff...7bd

Den vokses.

Anonymous poster hash: 4bb05...e72

Skrevet

Den vokses.

Anonymous poster hash: 4bb05...e72

Jeg så det, første gang. Det ante meg og forsåvidt.

Det er ikke noe å tenke på da. Det var bare en morsomhet det der.

Har sett noen få damer, som ikke tar barten og virkelig lar den vokse. Dét synes jeg ser fælt ut.

Men ellers pleier det ikke å være noe biggie egentlig.

Anonymous poster hash: d4aff...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...