AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Hvor mange steder på kroppen barberer dere dere? Legger, armhuler, armer, skrittet, rompa?Anonymous poster hash: 7463a...ce4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 under armene, legger, skrittet og hvis jeg kjenenr at jeg har hår "lenger bak" så forsvinner de å føler meg vel uten hår Anonymous poster hash: f73b8...d88
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Under armene, på armene, legger og lår, nedentil og i rumpa. Altså alle stedene du nevner. Anonymous poster hash: 1b8d7...095
Djungelvrål Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Leggene barberer jeg mest på sommeren. Ellers under armer og nedentil ca hver 3 dag.
Version 2.0 Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Legger og lår, armhuler og nedentil både framme og bak. Epilerer armene.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Hva med barten da? Anonymous poster hash: d4aff...7bd 2
Gjest badeand1 Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Armer, under armene, beina, og skrittet.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Hvorfor barberer dere på armene?? Over halvparten av dere har svart det.Anonymous poster hash: 20bfa...6ed 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Som mann har jeg babert armene selv også. I likhet med magen, ryggen, bein, skritt og rumpe. Det var.. Faktisk ganske så behagelig. Og alt av klær føltes faktisk behageligere. Men siden det vokser så fort ut igjen, er dette ikke noe jeg orker ofte akkurat heller. Men litt kjipt er det, for kroppshår har overhodet ingen funksjon (utover utseende) lengre slik det tidligere hadde. Anonymous poster hash: d4aff...7bd
Gjest badeand1 Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 (endret) Hvorfor barberer dere på armene?? Over halvparten av dere har svart det.Anonymous poster hash: 20bfa...6ed Fordi jeg har mye hår + mørke hår og det er lite pent Endret 20. august 2013 av Mortem
Gjest mariast Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Til dere som vil barbere armene: Epiler eller voks istede! Barbering gjør hårene tykkere, da du ikke fjerner innholdet i roten samtidig.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Til dere som vil barbere armene: Epiler eller voks istede! Barbering gjør hårene tykkere, da du ikke fjerner innholdet i roten samtidig. http://www.forskning.no/artikler/2012/august/331163 Anonymous poster hash: 6bc56...d87 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Jepp. Hår er bare døde celler uansett. Men det holder nok litt lengre om en epilerer vil jeg tro. Anonymous poster hash: d4aff...7bd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 Armhuler, skritt, rumpe, armer, legger og lår. Dvs har gått over til å epilere legger nå. Prøvde epilere armene, men i tillegg til at det var mye vondere enn legger, så ble ikke resultatet like glatt og hårene vokser jo ut etter to dager uansett! Juks og bedrag..napper øyenbryn og vokser barten.Anonymous poster hash: b1d04...5c0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 Høres bra ut. ^^ Anonymous poster hash: d4aff...7bd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Hva med barten da? Anonymous poster hash: d4aff...7bd Den vokses. Anonymous poster hash: 4bb05...e72
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #18 Skrevet 21. august 2013 Den vokses. Anonymous poster hash: 4bb05...e72 Jeg så det, første gang. Det ante meg og forsåvidt. Det er ikke noe å tenke på da. Det var bare en morsomhet det der. Har sett noen få damer, som ikke tar barten og virkelig lar den vokse. Dét synes jeg ser fælt ut. Men ellers pleier det ikke å være noe biggie egentlig. Anonymous poster hash: d4aff...7bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå