Isvann Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jeg er ei jente i midten av 20 årene, som nå har fått Diagnosen Bipolar Lidelse. Begynner på medisiner i morgen,Olanzapin. Noen som har kjennskaper/erfaringer de vill dele med disse medisinene?
mandel92 Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg har. Verste medisinen jeg har vært borti. La på meg 25 kg på noen få måneder, og var konstant trøtt. Var riktig nok ikke bipolar eller psykotisk, så de hadde ingen positiv effekt annet enn at jeg sov litt bedre om natta..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå