Gå til innhold

Kobberspiral


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har spiral? Gjør det vondt å sette inn? Fungerer det bra?

Takk for svar! :)



Anonymous poster hash: af1e8...d82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det! Gjør litt vondt å sette inn, men er verdt den ett-to-minutters smerten. Litt ømt/murrende noen få dager etterpå. Fungerer bra! Ikke gravid. Har mensen veldig regelmessig, og har litt kraftigere blødninger, men den varer kortere enn med hormonprevansjon.

Ingen jeg har vært med har merket spiralen, og trådene er lange, så de stikker ikke eller er i veien. (de legger seg på en måte rundt livmorhalstappen)



Anonymous poster hash: 0ea78...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...