AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Er det noen som har spiral? Gjør det vondt å sette inn? Fungerer det bra? Takk for svar! Anonymous poster hash: af1e8...d82
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Har det! Gjør litt vondt å sette inn, men er verdt den ett-to-minutters smerten. Litt ømt/murrende noen få dager etterpå. Fungerer bra! Ikke gravid. Har mensen veldig regelmessig, og har litt kraftigere blødninger, men den varer kortere enn med hormonprevansjon. Ingen jeg har vært med har merket spiralen, og trådene er lange, så de stikker ikke eller er i veien. (de legger seg på en måte rundt livmorhalstappen) Anonymous poster hash: 0ea78...a43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå