shadow6 Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Noen som har noen gode sko å anbefale? Jobber på sykehjem, så blir mye gåing, i tilegg sliter jeg med hoftebetennelse.. Har prøvd de helsesandalene, med buet såle, men de skal jeg aldri i verden bruke igjen, var derfor jeg fikk betennelse..
Babyface 3 Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg synes Ecco sandaler er gode å gå med. Har samme jobb som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå