Gå til innhold

Drops - suge eller tygge?

Tygger eller suger du på drops?  

3 stemmer

1. 1. Tygger eller suger du på drops?

• Tygger
      28
    • Suger
      26

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Selvfølgelig må drops tygges!!! Det ligger jo i sakens natur :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Tygge! :wink: Har ikke tålodighet til noe annet. Men hvis jeg. feks får et drops av noen eller det bare er et igjen i posen (ingen overfod, altså) pleier jeg å suge dropset for at det skal vare lenst mulig. :-)

Skrevet
Selvfølgelig må drops tygges!!! Det ligger jo i sakens natur :wink:

Helt enig :-)

Skrevet

Kommer an på hvilken drops det er! Jeg er ekspert på godis...

Men nå for tiden har jeg skikkelig sug på Dunder Salt, som jeg faktisk spiser på nå. Da suger jeg av saltet først (saltet er jo best!) og så tygger jeg i vei, for så å begynne på neste... :ler:

Når det gjelder bringebærdrops, er det bare tygging ja...Blir så sår i ganen av å suge hele tiden! :wink:

Skrevet

Suger, klarer ikke å tygge. Vondt i tenna!

Skrevet

Suge først og tygge etterpå. :ler:

Gjest Virvar
Skrevet

Mangler et alternativ : Begge deler.

Noen tygges, noen suges, oftest begge deler.

Skrevet

Ja takk begge deler... :sjarmor:

Begynner med å suge, men klarer ikke la være å tygge etter en pitte-liten-stund.. :sikle:

Gjest Seleena
Skrevet

Suger en stund først, inntill dropset blir mykere eller mindre, da tygger jeg det opp.... :ler:

Jepp!

Skrevet

Begge deler!

Er det et drops med f.eks. salt utvendig må jeg suge av dette før jeg tygger resten.

Er det et drops med mest smak i midten, må jeg tygge det å så suge, eller suge helt til jeg når det som er best og lar det smelte på tunga.

Best å tygge er godteri som Djungelvrål, med passe hard konsistens som bare må tygges.

Når jeg spiser skumgodteri som biler må jeg dra de lange før jeg putter de i munnen. Har visst ikke kommet helt over det stadiet med å leke med godteri...

:tunge1::sikle:

Skrevet

Først suger man, LENGE, så går man lei og tygger og angrer på det i neste sekund. Og slik er den evige sirkelen :roll:

Skrevet

Jeg har egentlig aldri tenkt over det..

Men jeg suger som regel på de en liten stund- for så å tygge resten...

mmm- fikk lysst på Dundersalt!! :sikle:

Skrevet

Jeg prøver å suge så lenge jeg kan, men etter en stund må jeg bare gi opp og begynne å tygge i stedet. Det smaker jo best :roll:

Skrevet

Jeg suger så lenge jeg har tålmodighet til det, så tygger jeg, så angrer jeg :roll:

Skrevet

Ehm...Selv om jeg har ment å suge meg gjennom hele dropsen, ender den alltid opp i små tygde biter.... :roll:

Skrevet
Mmm! Fant en pose drops i skapet - ganske overraskende, her blir sjelden sånt liggende. Koser meg med bringebærdropsene, og tenker at jeg burde suge på dem. Men tenna setter i gang av seg selv, jeg MÅ tygge! Liker den deilige, seige sukkerfølelsen. Smaken blir jo mer intens også, men det er akk så kortvarig glede.

Hva gjør du?

Suger! Om det er bringebær droppsa fra brynild gjelder det bare å ha nok spytt i kjeften og suge hardt. da er de goe. :)

Skrevet

Når jeg en sjelden gang spiser drops, da suger jeg dem. Er så ekkelt hvordan det setter seg i tennene om man tygger :-?

Skrevet

Suge litt... så tygge.

Tyrkisk pepper fx... nam... :sikle:

Skrevet

............greier ikke å la være å ............TYGGE!!! :klaske:

Skrevet

Suger på harde drops og tygger myke..

Jeg blir tullete av folk som knaskrer drops i nærheten av meg.. :ler: Sikkelig hissig, altså.. (ikke med vilje)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...