Gå til innhold

Kiropraktor i Ålesund!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet av en god kiropraktor i Ålesund-området? Kan være lengre unna og, er desperat. Helst en som har god peiling på bekken. Er også åpen for andre yrkesgrupper som kunne tenkes å ha greie på dette ;)

Lurer også på om noen vet av gode forebyggende øvelser mot bekkenlåsning?? Har hatt det gjennom to svangerskap og frykter et tredje kun pga dette.

Anonymous poster hash: 0ac2d...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjersem er dyktig, mener på han kan mye om bekken også. De driver ihvertfall med PAI-måling.

Anonymous poster hash: f4df7...a02
Skrevet

Rune Skår i Volda er VELDIG dyktig, om ikke det er for langt å reise.

Anonymous poster hash: c0158...75a
Skrevet

Tusen takk for svar! Hva er PAI-måling?

Reiser gjerne til Volda jeg om han er god :) er han veldig god på bekken spesifikt eller har du vært der for andre ting? Min forrige hadde masse videreutdanning på gravide og barn men det var. En annen by :(

Skrevet

Kjersem er dyktig, mener på han kan mye om bekken også. De driver ihvertfall med PAI-måling. Anonymous poster hash: f4df7...a02

Glem det, fant det ut når jeg søkte på han. Ser bra ut!

Skrevet

Tusen takk for svar! Hva er PAI-måling?

Reiser gjerne til Volda jeg om han er god :) er han veldig god på bekken spesifikt eller har du vært der for andre ting? Min forrige hadde masse videreutdanning på gravide og barn men det var. En annen by :(

Jeg har ikke vært der for bekken, men han er veldig god og har veldig godt rykte på seg. Jeg har gått mye til han, og vært veldig fornøyd. Jeg har vært der på grunn av en relativt komplisert ryggskade.

Anonymous poster hash: c0158...75a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...